Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 17. mai var veldig artig...

Dagen startet med å stå opp klokka 11, dusje og spise frokost. Deretter gikk turen til Aker Brygge og Dockside hvor vi drakk i en 3-4 timer. Så dro vi på fest hos en bekjent og var det til klokka ble 2, deretter: to timer nachspiel.

Alt i alt, en vellykket nasjonaldag med 15 timers flatfyll... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 01:33, C. Alshus skrev:

Den 17. mai var veldig artig...

Dagen startet med å stå opp klokka 11, dusje og spise frokost. Deretter gikk turen til Aker Brygge og Dockside hvor vi drakk i en 3-4 timer. Så dro vi på fest hos en bekjent og var det til klokka ble 2, deretter: to timer nachspiel.

Alt i alt, en vellykket nasjonaldag med 15 timers flatfyll... :smile:


Jaggu var jeg ikke på AB sånn ca samme tidspunkt om deg. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 01:51, C. Alshus skrev:

Jaså, men Aker Brygge har jo ganske mange puber og andre serveringssteder også da. :smile:


Men, hva syntes du om russebussene som spilte musikk da. Artig syntes jeg...


Jo.. ja.. hørte bare en som spilte enormt høyt på Karl Johan. satt du slik at så utover hvor alle folkene gikk - dvs ut mot sjøen, tipper jeg du så oss. :smile: Vi har 12 unge herremenn i dress nemlig. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Jo.. ja.. hørte bare en som spilte enormt høyt på Karl Johan. satt du slik at så utover hvor alle folkene gikk - dvs ut mot sjøen, tipper jeg du så oss. Vi har 12 unge herremenn i dress nemlig.



 

Nei, vi satt på baksiden av Aker Brygge, dvs ut mot torget med fontenen. Og vi satt helt innerst i lokalet. Helt genial plass forresten. :smile: Men jeg gikk helt sikkert forbi dere. Jaha, et par unge menn i dress. Det var jo en og annen som gikk i drass på 17. mai da. :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 13:47, C. Alshus skrev:

Quote:


Jo.. ja.. hørte bare en som spilte enormt høyt på Karl Johan. satt du slik at så utover hvor alle folkene gikk - dvs ut mot sjøen, tipper jeg du så oss. Vi har 12 unge herremenn i dress nemlig.



 

Nei, vi satt på baksiden av Aker Brygge, dvs ut mot torget med fontenen. Og vi satt helt innerst i lokalet. Helt genial plass forresten. :smile: Men jeg gikk helt sikkert forbi dere. Jaha, et par unge menn i dress. Det var jo en og annen som gikk i drass på 17. mai da.
:lol:

Vi gikk litt der og faktisk. :smile:

 

/me kjeder seg

Lenke til kommentar

dere skuffer meg :evil:

 

satte nettopp opp en maskin med modem.... jippii... (800*600 er best! :cry: )

 

 

uheldigvis er cpu'en her bedre enn den vi har hjemme :sad:

 

været er grått og trist slik det pleier å være på vestlandet (noen som tok hintet? :grin: )

 

endelig i norge igjen! natur! frisk luft! kunne sitte foran pc'en med en god unskyldning :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...