Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:smile: vi holder sammen, la oss fryse ut alle kalde newkids! :wink:

 

men la oss legge det bak oss nå, og håpe de innser hva de "får lov til" og ikke. hva har folket gjort i dag?

 

selv hadde jeg den siste skriftlige eksamen. tok med meg eget tastatur fordi det er bedre å skrive på :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:06, sjanten skrev:

selv hadde jeg den siste skriftlige eksamen. tok med meg eget tastatur fordi det er bedre å skrive på
:grin:


 

Hmm det er noe jeg ville ha gjort hvis jeg hadde examen på pc men jeg har vel det på den gammle måten.. (examens jeg får passer ikke emd det jeg har valgt å satse på da.. jeg burde hat en praksis examen)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:09, Kebab GUD skrev:

Quote:


On 2002-05-06 20:06, sjanten skrev:

selv hadde jeg den siste skriftlige eksamen. tok med meg eget tastatur fordi det er bedre å skrive på
:grin:


 

Hmm det er noe jeg ville ha gjort hvis jeg hadde examen på pc men jeg har vel det på den gammle måten.. (examens jeg får passer ikke emd det jeg har valgt å satse på da.. jeg burde hat en praksis examen)

 

 

vi skrev matte og stil på pc. veldig behagelig. vesentlig bedre enn "dogmeeksamen" (skrive for hånd :grin: ). men nå er det bare en haug med muntlige igjen! :sad:

Lenke til kommentar

jeg går vk1 elektro og skal bli elektriker (triker,kabel-banker)jeg har en examen hvor jeg må regne ut allt men det er ikke trikern som regner ut tinga på et anlegg.. det er det installatøren som gjør .. det har jeg ikke planer om å bli så hvorfor all denne regninga da?? det hadde vært bedre med en praksis examen da..

 

tilogmed lærern er enig ..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:17, Kebab GUD skrev:

jeg går vk1 elektro og skal bli elektriker (triker,kabel-banker)jeg har en examen hvor jeg må regne ut allt men det er ikke trikern som regner ut tinga på et anlegg.. det er det installatøren som gjør .. det har jeg ikke planer om å bli så hvorfor all denne regninga da?? det hadde vært bedre med en praksis examen da..


tilogmed lærern er enig ..



 

regelverk er ikke til å forstå.. ikke for noen. -bortsett fra visse politikere som ikke setter seg grundig nok inn i sakene, men synes "det høres bra ut, så gjør vi det sånn!" :roll:

 

jeg har lite til overs for politikere... (brigstofte!) :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:24, Kebab GUD skrev:

velf 7p7 ( både et politisk parti og religion :: se under religion og politikk )



 

orker ikke... politikk vil jeg ikke engang tenke på! :wink: -jeg har uansett ikke mulighet til å endre på noe, så hvorfor skrike _så_ mye om det? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:29, sjanten skrev:

Quote:


On 2002-05-06 20:24, Kebab GUD skrev:

velf 7p7 ( både et politisk parti og religion :: se under religion og politikk )



 

orker ikke... politikk vil jeg ikke engang tenke på! :wink: -jeg har uansett ikke mulighet til å endre på noe, så hvorfor skrike _så_ mye om det? :wink:

Vel mye skriking kan få politikeren til å se de driter seg ut..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:32, Kebab GUD skrev:

Quote:


On 2002-05-06 20:29, sjanten skrev:

Quote:


On 2002-05-06 20:24, Kebab GUD skrev:

velf 7p7 ( både et politisk parti og religion :: se under religion og politikk )



 

orker ikke... politikk vil jeg ikke engang tenke på! :wink: -jeg har uansett ikke mulighet til å endre på noe, så hvorfor skrike _så_ mye om det? :wink:

Vel mye skriking kan få politikeren til å se de driter seg ut..

 

 

de lærer aldri :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:36, sjanten skrev:

Quote:


On 2002-05-06 20:32, Kebab GUD skrev:

Quote:


On 2002-05-06 20:29, sjanten skrev:

Quote:


On 2002-05-06 20:24, Kebab GUD skrev:

velf 7p7 ( både et politisk parti og religion :: se under religion og politikk )



 

orker ikke... politikk vil jeg ikke engang tenke på! :wink: -jeg har uansett ikke mulighet til å endre på noe, så hvorfor skrike _så_ mye om det? :wink:

Vel mye skriking kan få politikeren til å se de driter seg ut..

 

 

de lærer aldri :razz:

du her rett .. vi gir opp (men det politiske partiet 7p7 lever videre)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:29, sjanten skrev:

Jeg har uansett ikke mulighet til å endre på noe, så hvorfor skrike _så_ mye om det? :wink:


 

Jeg er medlem i AUF, ikke for partiets skyld, men for å engasjere meg i hva som faktisk angår meg. Det er egentlig veldig viktig at ungdommer roper ut om hva de vil (Saklig Kebab-GUD..! :smile: ). Voksne hører på ungdommene.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 17:32, SirHartge skrev:

Quote:


On 2002-05-06 17:20, zuperMensch skrev:



Vel, alt kan ikke vare evig.



 

Kanskje du burde vurdere å forlate oss?
:D

 

 

Går ikke det ann å lage en tråd der kun du, jeg, sjanten, sossen, milla og xell kan være? Okda, Kebab_GUD også.. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:50, Kebab GUD skrev:

Nei det gjør de ikke...


 

Jeg har opplevd det at "moder partiet" i kommunen vår har tatt en helomvending i en sak etter at vi har gått ut og kritisert de. Så de hører på oss!! Kanskje ikke i større byer der det er mange å tenke på. Men i mindre kommuner hører de i alle fall på oss.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:55, SintBrus skrev:

Quote:


On 2002-05-06 17:32, SirHartge skrev:

Quote:


On 2002-05-06 17:20, zuperMensch skrev:



Vel, alt kan ikke vare evig.



 

Kanskje du burde vurdere å forlate oss?
:D

 

 

Går ikke det ann å lage en tråd der kun du, jeg, sjanten, sossen, milla og xell kan være? Okda, Kebab_GUD også.. :razz:

 

ingen tråd vil kunne ta plassen for denne! :sad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...