Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-05-05 23:02, SintBrus skrev:

Quote:


On 2002-05-05 22:46, JohnnyKnoxwille skrev:

Er ikke rart det blir mange meldinger når mesteparten går under denne posten....


 

Og poenget ditt er?

 

Poenget er at noen gjør det til en sport å ha flest mulig meldinger, og det er ikke det et forum er til.

Lenke til kommentar

sosohal har kanskje mange meldinger, men jeg skriver mange flere pr. dag en ham alikevel, og antageligvis mange flere ord pr. melding.

 

Hater folk som skriver, eller enda verre, gjentar, masse tull, bare for å få masse meldinger ved siden av navnet sitt. Om du ikke har noe å si hold kjeft.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 00:25, Jellyfisk skrev:

sosohal har kanskje mange meldinger, men jeg skriver mange flere pr. dag en ham alikevel, og antageligvis mange flere ord pr. melding.


Hater folk som skriver, eller enda verre, gjentar, masse tull, bare for å få masse meldinger ved siden av navnet sitt. Om du ikke har noe å si hold kjeft.



 

whafornoe?!

 

kommer hit til oss på besøk og vi slipper dere inn, og så kjefter dere på oss?! :evil:

 

la oss i det minste få ha vårt lille avslappingsrom i fred hvis du har et problem! (også kritikk til den andre litt opp)

 

men jeg er enig ang. spamminga, og det er noe vi etter hvert tar svært alvorlig i vår lille stue (bare se noen sider i fortiden hvor vi ble lei av det, og hvor kebab har fått sitt [ikke lengre fortjente] rykte)

 

hvis du ønsker å komme hit og ha det hyggelig, snakke om dagen, irritere deg over systemet eller noe sånt er du velkommen! bare ikke kritiser oss fordi vi sitter her og har det gøy... :-/

 

*enda en eksamen...*

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 00:25, Jellyfisk skrev:

sosohal har kanskje mange meldinger, men jeg skriver mange flere pr. dag en ham alikevel, og antageligvis mange flere ord pr. melding.


Hater folk som skriver, eller enda verre, gjentar, masse tull, bare for å få masse meldinger ved siden av navnet sitt. Om du ikke har noe å si hold kjeft.



For meg virker det som du spammer mye..

 

du skriver 9.25 meldinger per dag.. det kaller jeg spamming ..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-05 22:46, JohnnyKnoxwille skrev:

Er ikke rart det blir mange meldinger når mesteparten går under denne posten....


 

hehe, har over 2000 posts og det er ikke mange av de som er her. Fikk noen grunnet melding nr.5000 spøken min, men utover det så er det ikke mye.

 

btw ingen av oss med over 2000 posts har det som sport å ha fleste meldinger. Derimot liker vi å være litt sosiale og prate om andre ting enn bare data. Å drive med uskyldig mobbing (som stort sett går ut over meg...) er også populært. Det betyr ikke at vi ser på det som noen sport.

 

det er sosialt rett og slett. VR-sosialt :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-06 16:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-05 23:04, JohnnyKnoxwille skrev:

Poenget er at noen gjør det til en sport å ha flest mulig meldinger, og det er ikke det et forum er til.


 

Er ikke et forum for at folk skal kunne prate litt da? Dessuten så kan de fleste se at kategorien Siste Ordet er postet i søppel og er ikke det da logisk at man der kan snakke søppel??

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 16:20, Anders Leipsland skrev:

Å drive med uskyldig mobbing (som stort sett går ut over meg...) er også populært.


det er sosialt rett og slett. VR-sosialt :smile:


 

:lol:

 

er forresten enig i at vi er sosiale her vi er :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...