Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-05-02 12:07, Mr.Hassan skrev:

Hei Sjanten!

Ja,det var Himmelbjerget eg tenkte på...

20 meter mindre det vil seie at "fjellet" er 152 moh.

Fattern fortalte også om historien bak namnet Himmelbjerget..Men,den husker eg ikkje..

Når ein hører om Himmelbjerget første gangen så skulle ein nesten tru at det var mange moh..

Men,der er jo også det på ein måte i forhold til resten av "fjella" til Danmark..

Elles leser eg litt aviser,ja..

Men,egentlig ikkje meir i dag enn elles...


Hei sosohal!

Når eg er i Danmark så besøker eg slekt..

(søskenbarnet til faren min bur der..)


Elles så er det forholdsvis beine strekninger i Danmark..110 Km/t nesten overalt..(kanskje litt over drevet)

Og så kan ein kjøre 70% over fartsgrensa for å miste førarkortet...Før var det 100% over fartsgrensa...



 

det er mange meter over havet!

1-2-3-4-5-6.....

 

110 km/t er ikke overdrevet. tror det er fartsgrensa, men ingen kjører under 120-130. kanskje lastebilsjåførene som leser avisa samtidig... (110-115 på dem :razz: )

 

hartge:

 

foreldres arbeid.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 18:47, SirHartge skrev:

Quote:


On 2002-05-02 17:57, sjanten skrev:


hartge:


foreldres arbeid.


 

Ok, jeg synes danskene er forferdelig å forstå. Snakker ut fra nese..Kanskje sosohal kan bidra med litt lydskrift her:D

 

er det noen søde piger i damnark da?

 

soso! :wink:

 

ikke på langt nær mange nok! en og annen, men ikke stort mer (uheldig plassering...)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 21:23, Noldus skrev:

sverige har det beste "utvalget" av guds vakreste skapninger. uten tvil, ta en tur i gøteborg å du vil skjønne hva jeg mener...


 

Jeg har vært der, men da var jeg tolv. Da var jeg for liten til å få meg noe :grin: Men jeg skal til Spania i sommer, da blir det titting ! :grin:

 

Quote:


On 2002-05-02 21:28, Draco skrev:

Men dumme som brød :smile: hahaha svensk blondine...ny vits


 

Det ble nesten smør på flesk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...