Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-02 08:22, Jimmy Pop skrev:

Ja, god morgen.

Nå er jeg på skolen. Sitter og surfer og kommer til å gjøre det til jeg går hjem i dag.. I to-tiden...

skal være på skolen 1250 (1245) og på vei hjem kl 1400 :grin:

Lenke til kommentar

Hei sosohal!

Som eg har nemt tidligare i denne tråden anngåande alkoholloven (om den ikkje har blitt forandra på nokre år...)

Sintbrus har ikkje lov til å kjøpe sjølv..

Og ingen har lov til å lange...

Men,det står (stod) ikkje noko om at sintbrus ikkje har lov til å drikke alkohol..

Så sintbrus har kanskje funnet alkoholen i skogen..

Hei Xell!

Hørt litt på postskirobygget (er det ikkje dei som har "vil,vakker og våt sangen? )

Vel,eg har aldri hørt ei potet med eit gutte namn...:wink:

Elles så meiner eg at likestilling gjeler for begge kjønn..Uansett om det er gutt eller jente..

Men,veit ikkje heilt om eg er for kvotering av kvinner/menn i styrer..

Eg meiner at kjønnet ikkje bør være ein grunn for at du sitter i eit styre..Men,at det er kvalifikasjonene som gjær at er i styret..

Elles så kan eg godt spandere på deg (Xell) i sommer..Da eg og Sirhartge kommer for å grille..:wink:

Elles så finst det "drittsekker" blandt både gutter og jenter..

Finst gutter som utnytter jenter..

Og det finst jenter som utnytter gutter..

Hei Sjanten!

Du skreiv **nsk skriftlig skal ** erstattes med fi ?

Er ikkje alltid like kjekt med datavirus :

http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=778261

Lenke til kommentar

Quote:

Mr.Hassan skrev (2002-05-02 09:16):

Hørt litt på postskirobygget (er det ikkje dei som har "vil,vakker og våt sangen? )

Nei det er CC cowboys

Quote:

Vel,eg har aldri hørt ei potet med eit gutte namn...:wink:

:razz:

Quote:

Elles så meiner eg at likestilling gjeler for begge kjønn..Uansett om det er gutt eller jente..

Men,veit ikkje heilt om eg er for kvotering av kvinner/menn i styrer..

Eg meiner at kjønnet ikkje bør være ein grunn for at du sitter i eit styre..Men,at det er kvalifikasjonene som gjær at er i styret..

Vel, likestilling for meg innebærer 2 ting. 1: lik lønn for likt arbeid (noe som enda ikke gjelder). 2: Når 2 kandidater eller står likt kvalifisert skal det kjønnet som er dårligst representert i den gitte sammenheng velges (dette blir en form for kvotering, og er etter min mening den eneste riktige måten å kvotere på). Når det gjelder styrer er jo ikke det noe man "søker" på, men blir opsøk og forespurt om man vil påta seg vervet. Kjønnskvotering i styrer går altså ut på å plukke ut kvalifiserte mennesker som samtidig kan skape balanse i kjønnsfordelingen.

Lenke til kommentar

God morgen.

Satt og hørte på Radio 1 for en time siden. Da hørte jeg denne historien:

I Australia er fotballen mye tøffere enn det vi er vant med i Europa og ligner mer på rugby... En spiller ble taklet av fem motspillere. Alle havnet oppå ham slik at han som lå under ikke så noen ting og han fikk ikke puste heller. For å komme seg løs, beit han ganske enkelt i det som lå nærmest hodet hans. Og det var snerken (pungen) til motspilleren. Kjenner du noe?

Naturlig nok ble han som ble bitt, følt av adrenalin og klarte å riste av seg de som lå over ham. Spilleren som ble bitt, måtte sy i pungen.

Kjenner du den deilige følelsen i underlivet?

Vel vel nok en dag på fotballbanen.

Best å holde seg innendørs...

Lenke til kommentar

Hei Xell!

Ok.CC Cowboys..

Lenge sidene eg har hørt sangen..

Eg kjønner den type kvoteringstenking..

Om eg var ein daglig leiar..Så ville eg prøv å ha ansatte av ulikt kjønn..Da eg trur at det ville vært det beste for bedriften..I steden for ei overvekt av kvinner eller menn...

Det er denne "kvoteringen" som skjer når ein søker på skule..

Om eg og du (Xell) hadde lik karakter etter vidaregåande..Og søkte på samme høgareutdanning..

Så ville det avhenge om det var mange gutter eller jenter i det yrke vi ville ha etter utdanninga..

Så om det var mange kvinner i den type jobber så ville eg få ein fordel framfor deg..Og om det var mange menn i den type jobber vil du fått ein fordel..

Elles så har vi ikkje likestilling i militæret..

Eller i på sjukehusa..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 09:16, Mr.Hassan skrev:

Hei sosohal!

Som eg har nemt tidligare i denne tråden anngåande alkoholloven (om den ikkje har blitt forandra på nokre år...)

Sintbrus har ikkje lov til å kjøpe sjølv..

Og ingen har lov til å lange...

Men,det står (stod) ikkje noko om at sintbrus ikkje har lov til å drikke alkohol..

Så sintbrus har kanskje funnet alkoholen i skogen..

Hei Sjanten!

Du skreiv **nsk skriftlig skal ** erstattes med fi ?

Er ikkje alltid like kjekt med datavirus :

nice den sommerjobben.

ang. alkohol:

i danmark er aldersgrensa 15 for "øl og spiritus". dvs brus kan komme hit, kjøpe alkohol og be noen voksne om å ta det med hjem, for så å få det tilbake. er ikke langing det? :?:

nei, det er ikke finsk (dessverre)... værre... dansk... :mad:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 11:04, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

Tja..Spørs om Sintbrus vil ta seg ein Danmarks tur da..:wink:

vet aldri... :smile: -det er litt flatt, men det klarer dere vel! :razz: (nevnte jeg at på danmarkskartet ser Yding Skovhøj (172moh) ut til å være vesentlig over tregrensa (alper?) og lavlandet i sydsverige ser ut som himalayaplatået?! :eek: )

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 11:14, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

Er ikkje så ofte eg studerer kart..

Men,la merke til (fatten sa) kva det høgste "fjellet" var i Danmark/eller var det Sverige som hadde eit morrsomt namn..Husker ikkje kva "fjellet" hette..

Når vi først er inne på landegrenser...

(Verden er stor..eller er den egentlig det..? )

han tenkte nok på himmelbjerget, som _egentlig_ er på andreplass i danmark (yding er høyere,med 20 meter eller noe) svært så du leste aviser i dag hassan? :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 11:29, sosohal skrev:

Hva gjør dere når dere er i Danmark?

Jeg spiller dart og sover.
:cool:
:relax:

sitter foran pc'en, leser hw.no og sitter på #hw.no

har lært noen av danskene å bruke tull.no, opera og hardware.no! :eek: (intelektuelle folk, det)

hartge: det er ikke så mye å se... bortsett fra hevda jorder så langt øyet kan se! (bare klatre opp på et fjell og du ser horisonten bøye seg!) er du uheldig så trenger du kanskje hjelp fra danmarks alpine redningsgruppe :razz:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...