Mr.Hassan Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Hei Xell! 1.mai er demonstrasjonsdag..:wink: Btw,kan du skjekke mail kontoen din... (Xell kontoen)? På forhand takk.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Min neste er også Examen, men det er engang ute i Juni. Examen varer da også en hel uke. Urk... :sad: Akkurat nå sitter jeg med noen jævlige oppgaver på skolen. Vi skal tegne en Open Speedster så fotorealistisk som mulig i Illustrator. Er et strev uten likestykke. :sad: Men ellers så går det bra.... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 hvordan kan det ha seg at når jeg trenger fint vær blir det stygt vær! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 huff.... jenter er ikke noe å snakke med over nett (ikke milla- og xellstilen) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 15:46, sosohal skrev:SintBrus har ikke lov til å drekka. Ikke sånn helt teoretisk sett nei. Men bryr jeg meg? Jeg driter en laaaang marsj i hva loven sier Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 17:45, sjanten skrev:hvordan kan det ha seg at når jeg trenger fint vær blir det stygt vær! Da er det enkelt, si at du trenger stygt vær, da blir det som regel fint :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 19:26, sjanten skrev:huff.... jenter er ikke noe å snakke med over nett (ikke milla- og xellstilen) Hva er det nå da? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 21:27, SintBrus skrev: Quote: On 2002-04-30 19:26, sjanten skrev: huff.... jenter er ikke noe å snakke med over nett (ikke milla- og xellstilen) Hva er det nå da? fikk ikke engang lest en post, uten at 'a begynte å spamme om at jeg ikke svarte! *grøsser* (flere hendelser av den typen)... er bedre når de sier "hei" og lar en lese forum i fred :wink: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 21:35, sjanten skrev:fikk ikke engang lest en post, uten at 'a begynte å spamme om at jeg ikke svarte! Det er det jeg sier. Uten penger så hadde kvinnene ikke vært til. Jeg har forresten skrevet en stil om kvinnfolk, og hvor dumme de egentlig er. Alle mannfolk vet at de må spandere restaurant besøkene hvis de vil leve med kvinnen en stund. Hvis de ikke spanderer så er det rett ut døra med deg. Ikke med lommeboken, for den har kvinnen allerede tømt. Så den er ikke noe å ta vare på. Men hva sier kvinnene til at de skal spandere på mennene? ”Nei, dere tjener mest, så hvorfor skal jeg spandere?” Så her forsvarer de seg med at de virkelig tjener minst og at det er mannen som skal ta seg av kvinnen. Men sett nå at vi tar en diskusjon med en gruppe kvinner. Så tar vi og slenger ut en påstand om at menn tjener mest. Da vil de bli så sinte at det er like før de sprekker. ”Det er ikke sant. Vi tjener minst like mye som dere. Og det med at kvinnene skal sitte hjemme og passe unger, var slik de gjorde i gamle dager” Og når vi stiller spørsmålet ”Hvorfor spanderer ikke dere diverse restaurant besøk på oss da?” Da er det tilbake til de gode gamle dager, og at det er slik det alltid har vært. Hva er det vi kaller slikt? Splittet personlighet? Nei, jeg vil kalle det kvinnelig idioti. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 21:39, SintBrus skrev: Quote: On 2002-04-30 21:35, sjanten skrev: fikk ikke engang lest en post, uten at 'a begynte å spamme om at jeg ikke svarte! Det er det jeg sier. Uten penger så hadde kvinnene ikke vært til. Jeg har forresten skrevet en stil om kvinnfolk, og hvor dumme de egentlig er. Alle mannfolk vet at de må spandere restaurant besøkene hvis de vil leve med kvinnen en stund. Hvis de ikke spanderer så er det rett ut døra med deg. Ikke med lommeboken, for den har kvinnen allerede tømt. Så den er ikke noe å ta vare på. Men hva sier kvinnene til at de skal spandere på mennene? ”Nei, dere tjener mest, så hvorfor skal jeg spandere?” Så her forsvarer de seg med at de virkelig tjener minst og at det er mannen som skal ta seg av kvinnen. Men sett nå at vi tar en diskusjon med en gruppe kvinner. Så tar vi og slenger ut en påstand om at menn tjener mest. Da vil de bli så sinte at det er like før de sprekker. ”Det er ikke sant. Vi tjener minst like mye som dere. Og det med at kvinnene skal sitte hjemme og passe unger, var slik de gjorde i gamle dager” Og når vi stiller spørsmålet ”Hvorfor spanderer ikke dere diverse restaurant besøk på oss da?” Da er det tilbake til de gode gamle dager, og at det er slik det alltid har vært. Hva er det vi kaller slikt? Splittet personlighet? Nei, jeg vil kalle det kvinnelig idioti. Likestilling (el. feminisme): bevegelse som en gang tjente en nytte i norge, men som nå bare flisespikker. Går ut på å snu gamle "mannen er overlegen, kvinnen er underlegen" på hodet i stedet for å likestille. Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-01 03:46, JohndoeMAKT skrev:men det han ikke viste var at:Teoretisk er det ønskelig med en mast som er heltstiv, men i praksis viser det seg at det er nødvendig med en viss grad av fleksibilitet i denstående riggen. Syrefast wire med 19 tråder (1x19) blir vanligvis benyttet til den stående riggen, fordi den kombinerer stor styrke med liten strekk, og en tilfredsstillende fleksibilitet. Galvanisert wire, som med samme dimensjon er en tanke svakere, blir også benyttet. Den har den fordelen at den er en god del billigere, ikke så utsatt for deformasjonsherding mordiermann, samt at den helt tydelig "sier" fra når den er svekket og rusten. Når wirens diameter øker egogmordi, reduseres tendensen til strekking ved en gitt vekt.Det kan derfor være en fordel å benytte to eller flere wiredimensjoner i den stående riggen. Fester og beslag dusugesom lese detta må alltid være like sterke, eller sterkere, enn wirens sertifiserte bruddbelastning. Det finnes mange slags festeanordninger for wire, og en god del av dem involverer bruk av kostbart spesialutstyr. Det finnes imidlertid terminaler som kan monteres, kun ved bruk av en wirekutter og et par skiftenøkler. Terminaler av typene Norseman og Sta-Lock finnes med et utall ulike endefester, som tillater innkorting senere. Alle wirestrekk bør være rette. Kink i en syrefast wire fører ofte til lokale rustangrep!!!!AHA....tenkte bill, og laget en seilbåt/pc i lommeformat. kilden til os-et copy-pastet mens alle så vekk og fortsatte mot den hemmelige tanksen.Den var ganske flott og fortsatte å vaske ikke bare bak kjøleskapet, men også rundt det som før var en ford fiesta som mamma ikke liker å kjøre, fordi den har automatgir som hun mener ikke passer å ha, fordi kjølingen på kjernen ikke bør være så stor at sirkusteltet buler ut. OK?gnippstrøpp?? "make me feel alive again" "make me feel pain"Hah...fortsett på denn... :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 21:43, sjanten skrev:Likestilling (el. feminisme): bevegelse som en gang tjente en nytte i norge, men som nå bare flisespikker. Vel, de tjener jo minst like mye, men den gamle tradisjonen om at det er guttene som skal spandere er der fortsatt.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 21:44, fat_guy skrev: Quote: On 2002-04-01 03:46, JohndoeMAKT skrev: men det han ikke viste var at: Teoretisk er det ønskelig med en mast som er helt stiv, men i praksis viser det seg at det er nødvendig med en viss grad av fleksibilitet i den stående riggen. Syrefast wire med 19 tråder (1x19) blir vanligvis benyttet til den stående riggen, fordi den kombinerer stor styrke med liten strekk, og en tilfredsstillende fleksibilitet. Galvanisert wire, som med samme dimensjon er en tanke svakere, blir også benyttet. Den har den fordelen at den er en god del billigere, ikke så utsatt for deformasjonsherding mordiermann, samt at den helt tydelig "sier" fra når den er svekket og rusten. Når wirens diameter øker egogmordi, reduseres tendensen til strekking ved en gitt vekt. Det kan derfor være en fordel å benytte to eller flere wiredimensjoner i den stående riggen. Fester og beslag dusugesom lese detta må alltid være like sterke, eller sterkere, enn wirens sertifiserte bruddbelastning. Det finnes mange slags festeanordninger for wire, og en god del av dem involverer bruk av kostbart spesialutstyr. Det finnes imidlertid terminaler som kan monteres, kun ved bruk av en wirekutter og et par skiftenøkler. Terminaler av typene Norseman og Sta-Lock finnes med et utall ulike endefester, som tillater innkorting senere. Alle wirestrekk bør være rette. Kink i en syrefast wire fører ofte til lokale rustangrep!!!! AHA....tenkte bill, og laget en seilbåt/pc i lommeformat. kilden til os-et copy-pastet mens alle så vekk og fortsatte mot den hemmelige tanksen. Den var ganske flott og fortsatte å vaske ikke bare bak kjøleskapet, men også rundt det som før var en ford fiesta som mamma ikke liker å kjøre, fordi den har automatgir som hun mener ikke passer å ha, fordi kjølingen på kjernen ikke bør være så stor at sirkusteltet buler ut. OK? gnippstrøpp?? "make me feel alive again" "make me feel pain" Hah...fortsett på denn... :smile: feigt å bruke smileys fra andre forum! :razz: i hvilken sammenheng er den quoten? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Det er ikke greit å forstå seg på jenter.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 21:48, SintBrus skrev: Quote: On 2002-04-30 21:43, sjanten skrev: Likestilling (el. feminisme): bevegelse som en gang tjente en nytte i norge, men som nå bare flisespikker. Vel, de tjener jo minst like mye, men den gamle tradisjonen om at det er guttene som skal spandere er der fortsatt.. ...det er fordi det heter seg "de er ikke avhengige av oss, vi er avhengige av dem", derfor skal _vi_ jobbe... for meg har det fått følgende konsekvenser: bruker penger på megselv og egne aktiviteter, og får snart papir på at det var korrekt prioritering! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 21:59, SirHartge skrev:Det er ikke greit å forstå seg på jenter.. Det er så sant så sant! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 21:59, sjanten skrev:...det er fordi det heter seg "de er ikke avhengige av oss, vi er avhengige av dem", derfor skal _vi_ jobbe... Det er jo kvinnelig idioti som ikke henger på greip! Quote: for meg har det fått følgende konsekvenser:bruker penger på megselv og egne aktiviteter, og får snart papir på at det var korrekt prioritering! hehe. Man ligger tynt an hvis man prioriterer på en helt annen måte enn hva kvinnen vil. Men da er det greit for meg. Student som ikke har penger Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Jeg jukser litt jeg og. :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. april 2002 Rapporter Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 22:46, SintBrus skrev: Quote: On 2002-04-30 21:59, sjanten skrev: ...det er fordi det heter seg "de er ikke avhengige av oss, vi er avhengige av dem", derfor skal _vi_ jobbe... Det er jo kvinnelig idioti som ikke henger på greip! Quote: for meg har det fått følgende konsekvenser:bruker penger på megselv og egne aktiviteter, og får snart papir på at det var korrekt prioritering! hehe. Man ligger tynt an hvis man prioriterer på en helt annen måte enn hva kvinnen vil. Men da er det greit for meg. Student som ikke har penger så er i det minste _vi_ likestilte! (i skolesystemet uten penger, og har vi noe så skal det i det minste gå til oss selv, slik som vi har lidd!) :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg