Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-30 08:32, Mr.Hassan skrev:

Hei Mari_!

God morgon...

Hei Sosohal!

Gratulerer med overstått konfirmasjon...

Fekk du noen blomster?

Fekk 50stk da eg hadde konfirmasjon..

Hei Sjanten!

Vel,det spørs når lcd blir "standard" skjerm for folk flest..Lcd teknologien er 101 eller 102år gamal..

...og hvor gammel er "101-102 år"? :razz: hvor lenge har den vært i bruk for lekmann?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-29 19:09, sjanten skrev:

hvor lang tid tror dere det vil ta før LCD/TFT blir vanlig, og CRT blir "ekstrautstyr" (for dem som vil ha variabel resolution, bra lysforhold etc)?

vil tippe at det tar ca 3 år... :smile:

Jeg tror aldri LCD kommer til å slå skikkelig ann. Det er en dårlig gammel teknologi i grunn, bildet er mye dårligere enn i en CRT skjerm. Det er mange ny teknologier som er mer spennende.. Plasma>LCD

Jeg hadde over 1300 flasker da jeg gikk tidlig på ung skolen..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 11:32, sosohal skrev:

Mmm.. Konf-kake er godt.
:grin:

det spørs :smile:

hartge: er egentlig enig, men LCD er stilig, og hvis (hvis) de bare fikk pixelene små nok :smile: men som sagt... flatskjerm kommer for å bli, men de må bli mer dynamiske (lomme projector?)

Lenke til kommentar

Hei sjanten!

Kva du meiner med :

og hvor gammel er "101-102 år"? Meiner du at eg skreiv noko feil?

Vel,kor lenge det har vært tilgjengelig for allmennta husker eg ikkje i hovudet..

Som sirhartge er det andre teknologier som er mykje meir innteresante enn lcd...

No kan alle røykerar komme på fest til Anne Kat. Hærland.. :wink:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2635855

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 12:03, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

Kva du meiner med :

og hvor gammel er "101-102 år"? Meiner du at eg skreiv noko feil?

Vel,kor lenge det har vært tilgjengelig for allmennta husker eg ikkje i hovudet..

Som sirhartge er det andre teknologier som er mykje meir innteresante enn lcd...

No kan alle røykerar komme på fest til Anne Kat. Hærland.. :wink:

det jeg mente med det var at jeg er litt skeptisk til at LCD er en over 100 år gammel teknologi (uvitenhet) :smile:

_endelig_ hjemme fra skolen... i morgen skal vi stille opp pc'er til eksamen og stress, torsdag er det diktat og på fredag matte skriftlig.... phew! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...