sjanten Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 17:00, Mr.Hassan skrev:Hei!Kebab_gud.no? eller kebabismen.no? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Eller ganske enkelt: Jegersexy.no Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 17:20, SintBrus skrev:Eller ganske enkelt:Jegersexy.no det er det nødt til å være Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 ikke Phaen om jeg gidder å bruke penng på et .no domene når jeg ikke engang har penng til HW til KPC.. jeg har et simpelt .tk domene... og ikke le av sida.. den er laget i Frontpage for jeg gidder ikke bruke tid jeg ikke har på å lære meg no nytt.. ( jeg har 3 uker ferie i sommer .. kan gjøre no nytt da ) Jeg har tilog med brukt frames.. noe jeg hater.. www.K-DoG.tk _________________ Liker litt tøffe jenter jeg.!!! Hvem er DU?? [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-04-28 18:22 ] Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 17:33, sjanten skrev:det er det nødt til å være Det måtte nesten være den url'en. Men så feil går det ann å ta. Jaja. Men en ting med den siden, fælt så mange bindestreker du hadde da man!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 19:56, SintBrus skrev:Men en ting med den siden, fælt så mange bindestreker du hadde da man!! Det ruler da... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Jeg ble litt overaska over at du ikke hadde flere bilder av Mary-Kate og Ashley. :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 20:02, Blod skrev:Jeg ble litt overaska over at du ikke hadde flere bilder av Mary-Kate og Ashley. :smile: Bra?? nei ... skal lage en egen side om de da.. ( neppe ) Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 20:02, Blod skrev:Jeg ble litt overaska over at du ikke hadde flere bilder av Mary-Kate og Ashley. Quote: men ellers så var jo siden bra :smile: Ja, bortsett fra alle bindestrekene og den nederste menyen. K-Dog: Bruker du 800*640 når du lagde/lager denne siden? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 20:14, SintBrus skrev: Quote: On 2002-04-28 20:02, Blod skrev: Jeg ble litt overaska over at du ikke hadde flere bilder av Mary-Kate og Ashley. Skal komme mange fler.. Quote: men ellers så var jo siden bra :smile: Ja, bortsett fra alle bindestrekene og den nederste menyen. K-Dog: Bruker du 800*640 når du lagde/lager denne siden? Nei .. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Hvilket program brukte du når du lagde siden da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 21:43, SintBrus skrev:Hvilket program brukte du når du lagde siden da? det se jeg tidligere ... Frontpage .. gidder ikke å gjøre no stort av det .. + det er lett... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Usj, bare dritt på TV i kveld.. Var på kino i dag og så Skorpionens Konge. Ble vel ikke så skuffet fordi jeg visste nesten på forhånd at det bare var noe dritt. Ingen som klarer å kopiere Conan med Arnold! Jeg HATER den usedvanlig velbrukte klisjeèn med "dust-følger-etter-helten-og-dummer-seg-ut". Det blir bare så anstrengt og tåpelig. Ikke sant?? Jeg HATER også at man i dagens filmer på død og liv alltid må ha en morsom eller snedig kommentar på lur! Det ødela f.eks hele Star Wars 1 (PM)... Heldigvis led ikke LOTR denne skjebnen, den var i ordets aller høyeste betydning, et mesterverk. Leste at Kong Conan skal spilles inn rett etter T3 er ferdig.. Jeg blir oppgitt og direkte nedtrykt hvis klisjeèn også her viser sitt heslige skue. Terminator-filmene er forresten også et tegn på filmindustriens horeri. Terminator fra 1984 er briljant. Ikke noe tøys og komikk her i gården nei! Og slik skal det også være i denne type film, synes jeg. T2 viste tegn til nymotens tull i form av noen kommentarer og uortodoks oppførsel av diverse roboter (les: terminatoren). Den ble heldigvis produsert såpass tidlig på nitti-tallet at den ikke ble helt ødelagt. T3 derimot... Ikke vet jeg. Terminatoren (Arnold) skal vel fortelle vitser i et bankende.. Nå legger jeg meg. Også det en klisjè Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 23:27, zuperMensch skrev:Jeg HATER den usedvanlig velbrukte klisjeèn med "dust-følger-etter-helten-og-dummer-seg-ut".Det blir bare så anstrengt og tåpelig. Ikke sant?? Ja, i vanlige action filmer kan det bli litt for mye. Men tegnefilmer må nesten ha en geek som følger en stor og sterk helt. Slik som i Monster Inc. Den er vanvittig kul! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Men han hadde ikke lagt seg!!! Ja, tegnefilmer er noe annet. Ser ikke så mye tegnefilm lenger, men før så jeg litt på "The Tick" som gikk (går?) på Cartoon Network. Der er denne klisjeèn på sin plass, og den var til tider nokså morsom. Disneyfilmene derimot er søppel! Jeg avskyr Disney slik det utviklet seg på nitti-tallet, til den monstrøse formen konsernet har i dag. Disneyfilmene på 50 og 60-tallet hadde sjarm og en viss "varme" i seg. Dagens Disney er utvannet dritt og så kommersielt at en brekker seg bare ved å se trailerene for filmene.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-29 00:00, zuperMensch skrev:Dagens Disney er utvannet dritt og så kommersielt at en brekker seg bare ved å se trailerene for filmene.. Jeg synst Mulan var ganske bra jeg. Men de fleste Disney tegnefilmene er liksom så fløtepus. De skal alltid ha noe romantisk i seg. Det hater jeg! "¤#"%¤ *Sitte å vente på Ice Age* Den blir kul !! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-29 00:12, SintBrus skrev:[ Men de fleste Disney tegnefilmene er liksom så fløtepus. De skal alltid ha noe romantisk i seg. Det hater jeg! "¤#"%¤ Så sant som det er sagt. Det er fordi jenter skal like dem og det vet du... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-29 00:15, zuperMensch skrev:Så sant som det er sagt. Det er fordi jenter skal like dem og det vet du... Selvom de er jenter, så har de humor! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 28. april 2002 Rapporter Del Skrevet 28. april 2002 Men nå legger jeg meg! Kom hjem klokken fem sist natt og har vært et vrak i hele dag. Gruer meg til skole og jobb i morgen, jeg skal holde foredrag og alt. Huff og huff..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg