Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ikke glemme denne tråden !!

Noen som har noe imot norske oversettelser innen dataspråket ? Lenkjer, vide veven og liknende? Vi hadde en knød fra norsk målungdom som prøvde å overbevise oss at vi skulle si PD (Personlig Data) ikke PC.

Jeg må bare nevne det. Han ville ikke kalle det Bulldozer. Han ville kalle det stålstut!! *sukke og riste på hodet*

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-31 22:39, sosohal skrev:

OJ er kongen av Torsdagsklubben!
:grin:
:lol:

Jeg synst virkelig den lespa var den kuleste. Oj var en skygge av seg selv. Jeg vet han kan bedre en det der. Når det gjelder Thomas er han best live. Han er virkelig dårlig på TV.

Lenke til kommentar

endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, endelig, _ENDELIG_ funker databasen igjen!

er j**** lei av "error connecting to the database".

Lenke til kommentar

Eggerøre/omelett, gulost med paprika, div skinker og annet kjøttpålegg.. gjerne med litt dilldall på.. paprika, agurk, tomat...

Ostesmørbrød med en liten dæsj ketchup, masse ost, paprikakrydder og ei skive paprika på toppen.. skiva skal være sprø og osten skal kunne "dras ut" som på god pizza...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...