Mr.Hassan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei SirHartge! Kva med å sove då...? Eg kan synge god-natta sang..:wink: Byssan lull koka kjetilen(veit ikkje om det er skrevet riktig...Meiner ikkje at ein skal koke ein person med namn Kjetil..) full... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Sitter på skolen enda.. Vurderer å dra hjem og sove litt på sofaen.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei SirHartge! Sofaen? Du har ikkje seng da? Er ikkje ei seng litt meir behagelig..? Har noen ganger tenkt å sitte oppe å sjå på noko som går på Tv...Sjølv om eg er trøtt.. Så sovner eg og våkner ein par timar etter på av musikken fra tv...(radio+sms chat..Som bruker å være etter at Tvstasjonen har slutta å sende) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-22 08:58, Mr.Hassan skrev:Hei zuperMensch!Så du har ikkje stilt deg i kø for å få biletter?Opner salget kl 09.00 i Oslo i dag trur eg..Så om du er rask rekker du det kanskje..:wink:Holgernilsensmetode intervjua noen der nede..Hadde konkuranse... Nei, tror ikke det.. Blir for langt å kjøre (bor i Stavanger). Ser den heller når det har roet seg litt ned, tenker jeg. Håper bare det ikke blir for mye kjærlighetskliss og tullball i handlingen. Jeg vil ha rendyrket og nerdete stjernekrig! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Sove på sofaen er det beste jeg vet. Nå skal jeg ta fatt på en diktanalyse. Bah. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 anders ville ha underholdning! hvordan kan vi sørge for det? vi kan ikke akkuratt kalle inn stripperteamet... Salary Theorem The less you know, the more you make. Proof: Postulate 1: Knowledge is Power. Postulate 2: Time is Money. As every engineer knows: Power = Work / Time And since Knowledge = Power and Time = Money It is therefore true that Knowledge = Work / Money . Solving for Money, we get: Money = Work / Knowledge Thus, as Knowledge approaches zero, Money approaches infinity, regardless of the amount of Work done. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Mr.H Har seng åsså Har tv på rommet, men det er lettere å stå opp når du ligger på sofaen. Når du ligger i senga så kan du risikere å sove bort hele kvelden.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei! Tja..blir kanskje litt langt.. Men,er man fan (ikkje banning...) så er man fan (ikkje banning dette heller..)... Eg lurer på å reise til Bergen å sjå filmen digitalt..:wink: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=6&item=210528 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei SirHartge! Joa,sånn sett så skjønner eg det.. No tenkte eg på kva som er behagligest (sikkert feil skrevet)... Men,kva har man vekker klokke til...:wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-21 23:08, zuperMensch skrev:Har akkurat sett ferdig Star Wars 5 på NRK2... Det var ikke 5 det var 6 .... dust Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Er best i senga såklart.. Men værre å komme seg opp.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 On 2002-04-22 15:09, Kebab GUD skrev: Quote: Det var ikke 5 det var 6 .... dust Jeg vet det, men er ikke dust for det. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei! Det var akkurat ei dame som ringte meg fra eit 33 nummer..Og spurte er det Lars..? Eg svarte at nei..Det er ikkje Lars... Ok..Sa ho da har eg nok ringt feil.. Ok.Sa eg det er heilt i orden det.. Og så la ho på.. Liker Wird Al sangen om den forgje Star Wars filmen.. Den sier at om kva som skjer i filmen.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Mr.H Ring tilbake så sier du at det var feil nummer hun ringte.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hei SirHartge! Hehe..Kanskje det.. Eller ringe tilbake og spør om det er Lars... :wink: Elles som eg har nemt tidligare i tråden..Så synest eg det er litt kewlt at Arve juritsen har vært med i ein Star Wars film..:wink: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 beklager Xell, Milla og dere andre, men denne går det ikke an å komme seg unna! [ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-04-22 15:26 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hva kalles den type sang som Byssan Lull er? Et annet navn for bånsull... Jeg kommer ikke på ordet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg