Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-24 20:23, sosohal skrev:

Huff... Jeg fikk meg RCTW i dag. Det var _skummelt_! Jeg skrudde av nesten med en gang...
:eek:

Ikke sant? Til og begynne med var ikke det så gale, men da de Zombiene kom ut av veggen fikk jeg frysninger. Kewlt spill sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-25 12:27, SirHartge skrev:

RTWC er tøft.. selv om jeg ikke spiller så mye..

Først så sier du at du ikke vet hva RTWC er for noe, så sier du at det er tøft? har jeg misforstått det da?

Jeg skal bli sist..

*lure på om denne tråden blir stengt*

Lenke til kommentar

Quote:

Først så sier du at du ikke vet hva RTWC er for noe, så sier du at det er tøft? har jeg misforstått det da?

*lure på om denne tråden blir stengt*

hvis du har lært deg å følge med i tråden, så sier sjanten hva RTWC er =) derfor vet jeg hva RTWC er..

ser ingen grunn til å stenge den...

jeg er vertfall sist nå..

Lenke til kommentar

ER du så sikker på det? Hvordan skal du klare å vere sist når alle svarer på det du sier?

SirHArtge, eller hva du nå heter, :smile: Han spurte om hva RTCW var for noe, og da vet han ikke hva det er. Kanskje jeg har misforstått, da beklager jeg :smile:)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-25 01:24, SirHartge skrev:

men hva er RTCW?

HEr spør jeg hva RTCW er..

Quote:

On 2002-01-25 09:06, sjanten skrev:

RTCW: REturn to the castle of wolfenstein, wolfenstein3d etterfølgeren, basert på q3 motoren

så får jeg svar hva RTWC står for.. siden jeg ikke har gørt om RTCW før, men om return to the castle of wolfenstein . Så koblet hjernen min at det hadde jeg prøvd før..

Quote:

On 2002-01-25 12:27, SirHartge skrev:

RTWC er tøft.. selv om jeg ikke spiller så mye..

da svarte jeg at det synes jeg er litt tøft, og at jeg ikke spiller så mye, som dere sikkert skjønner..

hvis jeg stenger tråden nå, så er jeg sist =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...