Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her har jo utviklet seg til en "hvilken-film-er-best" tråd snart :wink:

 

Så, filmgal som jeg er må jeg jo bare komme med et par innlegg da :razz:

 

"I Kina Spiser De Hund"

Genial dansk film, må bare ses!

 

"Pitch Black"

Spes sci-fi film, litt klisjeer her og der, men til lavbudsjettfilm og være; kul! og Diesel er jo ganske kul også da!

 

Og, så er det de 3 "udødelige" Nam-filmene da:

Apocalypse Now

Platoon

Full Metal Jacket

 

And speaking of Nam movies:

Noen som har sett dokumentaren om Apocalypse Now?

"Heart Of Darkness: A Filmaker's Apocalypse"

Det meste som kan gå galt gikk vel galt under filminga!

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg ikke ser så veldig mye filmer for tiden. For jeg har så grusomt mye å gjør på skolen, og ellers.

 

Men noen av de beste filmene skal jeg nå liste opp:

 

Full Metal Jacket

The Rock

Gone in 60 Sec

Toy Story 2 (Genial!!)

Moulin Rouge

 

Kommer ikke på noen flere i farta !

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-23 22:17, Milla skrev:

Slenger med noen fler på lista jeg:


Sleepy Hollow, American History X, Haikeren, Thelma & Louise, Rivalene, Alive, Heat,

Fallen, Alien-filmene, Halloween (de to første),

Exorsisten, Ametyville...







 

Ikke ofte å treffe damer som liker sånne filmer :grin:

 

Milla: vil du gifte deg med meg? :wink:

Lenke til kommentar

Noen som har sett Mørkets Øy her? Småkul norsk film med samme regisør som Hotell Cæsar(mørkets øy er seff mye bedre enn den drittserien da). Tror filmen kom ut i 1997. Den er filma på en ei utafor der Anne Mona er fra også tror jeg. Absolutt verd å se.

 

En annen kul film er U-turn, den er rett og slett et must see. Ble faktisk vist på NRK2 for noen måneder siden. NRK2 er og blir den beste filmkanalen hvis man ser bortfra payTV da. Dem sender ikke i pan&scan for eksempel og dem har ikke 20 filmer dem roterer på slik TV3 har.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at det er tv3 som roterer. Men derimot er det TV1000 som gjør det.

Jeg så at de hadde Gone In 60 Sec (Yeah!!) og jeg vil nok tro at de kommer til å sende den rundt 10 ganger i Feb.

 

U-Turn har jeg sett. Men det er lenge siden, så jeg husker ikke så mye av filmen.

 

Behind Enemy Lines har jeg stor tro på. Jeg håper virkelig at den blir bra.

 

Den der Ice Age som jeg omtalte her i en tidligere post kan man se traileren på. Det er bare å trykke på denne blå lille dinsen her

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-23 22:50, Anders Leipsland skrev:

Noen som har sett Mørkets Øy her? Småkul norsk film med samme regisør som Hotell Cæsar(mørkets øy er seff mye bedre enn den drittserien da). Tror filmen kom ut i 1997. Den er filma på en ei utafor der Anne Mona er fra også tror jeg. Absolutt verd å se.


Ja jeg har sett Mørkets Øy.. skulle gjerne sett den på nytt..

Lenke til kommentar

Ser på det meste av filmer, og hvorvidt jeg liker en film eller ikke har mer med hvilket humør jeg er i enn hvilken film det er. Jeg liker alt fra Den Engelske Pasienten til Braindead. Animasjonsfilmer er konge (Wallace and Gromit :smile: ), Scifi er kult (fra Aliens til Matrix), Det beste jeg har sett på kino i det siste er selvsagt Ringenes Herre. Men jeg kan ikke avslutte denne posten uten å nevne den største filmen gjennom tidene: Space Balls. Den er rå. Digger humoren!!

Lenke til kommentar

Må bare føye til: JEG ELSKER JACKIE CHAN FILMER! :grin:

 

Police Story filmene...konge :cool:

 

Armour Of God (og "etterfølgeren" Operation Condor)...enda mer KONGE!!!

(noen som har sett Operation Condor? skikkelig kongescene i slutten av filmen, hvor Jackie sloss i en vindtunnel!)

 

Ellers er Spaceballs dritkul :razz:

(men det er de fleste av filmene til Mel Brooks!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...