Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den saken har jeg ikke giddet å sett på siden de sa beklager. Jeg har mailet en del med Thor Hansen om andre ting, han virker som en kjempehyggelig kar. Jeg vil ikke lage noe oppstyr av det. Men har det komt opp nye ting, så kan vi alltis se på det. Mail meg i såfall [email protected]

Nei, det er bare det at det er noen der som skriker etter reaksjon ifra dere. Men en annen ting er jo at han derre fyren hadde fortsatt etterpå under nytt nick.. Men det er jo bare en bitteliten webshop uansett. Hadde vært litt værre om det var komplett eller noe..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 19:09, SirHartge skrev:

Jeg har hatt en t68 i noen dager. Men slo det fra meg. Grei nok telefon det også da:D



 

Det er den beste telefonen jeg har prøvd til dags dato.

 

 

Quote:


On 2004-04-15 19:09, SirHartge skrev:

Nokia har geniale menyer og løsninger på ting og tang, det som gjør nokia så populært.


 

De har greie menyer, men hva hjelper det når telefonen ikke funker. En ny undersøkelse, tror det var på itavisen.no jeg leste det, viser at 70% av alle Nokiaene som kommer ut, inneholder feil. Det varierer på bagateller til store feil. Som f.eks at displayet fucker.. :mad:

 

Jaja, jeg sverger til Ericsson eller Siemens.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 21:29, SintBrus skrev:

Quote:


On 2002-04-15 19:09, SirHartge skrev:

Jeg har hatt en t68 i noen dager. Men slo det fra meg. Grei nok telefon det også da:D



 

Det er den beste telefonen jeg har prøvd til dags dato.

 

 

Quote:


On 2004-04-15 19:09, SirHartge skrev:

Nokia har geniale menyer og løsninger på ting og tang, det som gjør nokia så populært.


 

De har greie menyer, men hva hjelper det når telefonen ikke funker. En ny undersøkelse, tror det var på itavisen.no jeg leste det, viser at 70% av alle Nokiaene som kommer ut, inneholder feil. Det varierer på bagateller til store feil. Som f.eks at displayet fucker..
:mad:

 

Jaja, jeg sverger til Ericsson eller Siemens.

Det er jo mini-bagateller da. Selv om jeg har feil på min telefon. :wink:

Du må ha mikroskop for å se displayet på Ericssoner da. Siemens.. hmm..kanke hente ned logoer og ringetoner og sånt.

Du har fått sovi ut? :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 21:32, sosohal skrev:

Det er jo mini-bagateller da. Selv om jeg har feil på min telefon. :wink:


 

Nå ja.. Det er mange som har store problemer med at telefonen plutselig kutter samtalen, og at displayet uten grunn slutter å fungere. Det er kun Nokia sitt hastverk får å få ut nye telefoner sin feil.

 

Quote:


Du må ha mikroskop for å se displayet på Ericssoner da. Siemens.. hmm..kanke hente ned logoer og ringetoner og sånt.


 

Ericsson T68, og T65 har store fine displayer. De har en enkel meny, og har mange fine finesser. Og det viktigste av alt. Den funker :grin:

 

Quote:


Du har fått sovi ut? :smile:


 

Jeg er i alle fall ikke trøtt nå :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 21:39, SintBrus skrev:

Quote:


On 2002-04-15 21:32, sosohal skrev:

Det er jo mini-bagateller da. Selv om jeg har feil på min telefon. :wink:


 

Nå ja.. Det er mange som har store problemer med at telefonen plutselig kutter samtalen, og at displayet uten grunn slutter å fungere. Det er kun Nokia sitt hastverk får å få ut nye telefoner sin feil.

 

Quote:


Du må ha mikroskop for å se displayet på Ericssoner da. Siemens.. hmm..kanke hente ned logoer og ringetoner og sånt.


 

Ericsson T68, og T65 har store fine displayer. De har en enkel meny, og har mange fine finesser. Og det viktigste av alt.
Den funker
:grin:

 

Quote:


Du har fått sovi ut? :smile:


 

Jeg er i alle fall ikke trøtt nå
:grin:

Nokia lager de beste telefonene i alle fall - hvis vi ikke tenker på defekthet. :smile: Ericsson er ekkelt, Siemens er wannabe.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 21:30, Kebab GUD skrev:

japan er ikke 1 øy da det er flere .. island er 1 øy..



 

...trodde du! nylig ble det født en ny øy til øyriket island! slå den du! :razz:

 

Quote:


On 2002-04-15 21:32, sosohal skrev:

Quote:


On 2002-04-15 21:29, SintBrus skrev:

Quote:


On 2002-04-15 19:09, SirHartge skrev:

Jeg har hatt en t68 i noen dager. Men slo det fra meg. Grei nok telefon det også da:D



 

Det er den beste telefonen jeg har prøvd til dags dato.

 

 

Quote:


On 2004-04-15 19:09, SirHartge skrev:

Nokia har geniale menyer og løsninger på ting og tang, det som gjør nokia så populært.


 

De har greie menyer, men hva hjelper det når telefonen ikke funker. En ny undersøkelse, tror det var på itavisen.no jeg leste det, viser at 70% av alle Nokiaene som kommer ut, inneholder feil. Det varierer på bagateller til store feil. Som f.eks at displayet fucker..
:mad:

 

Jaja, jeg sverger til Ericsson eller Siemens.

Det er jo mini-bagateller da. Selv om jeg har feil på min telefon. :wink:

Du må ha mikroskop for å se displayet på Ericssoner da. Siemens.. hmm..kanke hente ned logoer og ringetoner og sånt.

Du har fått sovi ut? :smile:

 

Det heter MMS, og er en standard som nokia, ericsson, siemens, motorola og alle andre kommer til å følge... ALLE skal kunne ta ned logoer, ringetoner, bilder osv! -det er forberedelsen til 3G!

 

 

Min neste telefon kommer til å være en T68i eller en 3G :grin::cool:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 21:44, sjanten skrev:

Quote:


On 2002-04-15 21:30, Kebab GUD skrev:

japan er ikke 1 øy da det er flere .. island er 1 øy..



 

...trodde du! nylig ble det født en ny øy til øyriket island! slå den du! :razz:

 

Island er en "stor" Øy og masse små som ikke det bor noen på ,, japan er 3 "STORE" og masse små som det bor folk på ..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 21:46, sosohal skrev:

Quote:


Min neste telefon kommer til å være en T68i eller en 3G
:grin::cool:


Ja, det må vel bli en 3G. :smile: Snart har SintBrus/Bleie jubileum. :smile:

 

hvilken type? første skift på en måned? 2 mnd?

 

(jeg lider av søvnmangel, beklager Hartge :wink: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...