Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-04-15 16:47, sjanten skrev:

en i klassen skulle til tannlegen (sånn at han ungikk fremføring av prosjekt)... -han har en tannskade som betød de største black&decker power tools!


uheldigvis for han så ble fremføringa utsatt til i morgen
:grin:


Hoho.. :lol:

 

Vi hadde matteprøve i dag, men jeg skulle ikke ha den, siden jeg har vært sjuk de siste dagene. Han sa jeg skulle prøve, men at det ikke telte, så fikk jeg jaggu til alt. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-15 16:58, SintBrus skrev:

Quote:


On 2002-04-15 16:55, sosohal skrev:

Pisj med deg. Det var du som sov og sa du ikke skulle. :smile:


 

Det var du som stengte igjen vinduet ..
:grin:
Greia var oppe hele tiden den.. Hele lørdags natta
:grin:

Det måtte stenges innen timen var omme uansett.

 

Når er det straks Friends. :grin:

Lenke til kommentar

Du Hartge, har ikke HW eller du noe dere vil si om den derre saken med netconnection? Synes hele greia virker litt rar..men, men..det er jo ikke min sak.

 

Skal hjem å mekke på bilen. Driver å installerer/ gjør klart til en pc i den...den skal styre det elektriske, stereo + Mp3 + litt Nos om jeg bare får kjøpt det..Sommerprosjektet mitt vettu..hehe

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-15 17:37, tilstad skrev:

Du Hartge, har ikke HW eller du noe dere vil si om den derre saken med netconnection? Synes hele greia virker litt rar..men, men..det er jo ikke min sak.




 

Den saken har jeg ikke giddet å sett på siden de sa beklager. Jeg har mailet en del med Thor Hansen om andre ting, han virker som en kjempehyggelig kar. Jeg vil ikke lage noe oppstyr av det. Men har det komt opp nye ting, så kan vi alltis se på det. Mail meg i såfall [email protected]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...