Milla Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ingen som har sett kanibalfilmen Ravenous da? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ikke jeg vertfall. Hva handler den om da ? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 17:04, SintBrus skrev:Ikke jeg vertfall. Hva handler den om da ? Det er en annerledes grøssr med kullsvart humor. Filmen er inspirert av en sann historie om en flokk nybyggere som i 1847 spiste hverandre for å overleve, men i denne filmen handler det ikke bare om å overleve da... Ahh.. jeg elsker den filmen http://www.foxmovies.com/ravenous/index2.html http://members.aol.com/Alpheratz9/ravenous.html _________________ [ Denne Melding var redigert av: Milla på 2002-01-21 17:19 ] Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Den beste komedien må nesten vere Idle Hands, eller Baseket ball. (Var ikke det den hette da?) Desse to er neo av det mest hysteriske jeg har sett. Jeg holdt på å le meg ihel. Jeg gleder meg forresten til Ice Age kommer. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Er ikke så veldig godt inne på komedie jeg - liker best grøss, thriller, spenning... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Det er ikke mange jenter jeg vet om som liker de sjangerene som du nevner. De fleste liker sånn herre såpe-styr... :smile: Thriller: Hannibal - Blir vel litt for kommers ? Action: Enemy At The Gate - Glimrende Hva synst du da ? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 22:30, SintBrus skrev:Det er ikke mange jenter jeg vet om som liker de sjangerene som du nevner. De fleste liker sånn herre såpe-styr... :smile: Thriller: Hannibal - Blir vel litt for kommers ? Action: Enemy At The Gate - GlimrendeHva synst du da ? Er så lite såpefiksert at jeg sa opp TV-lisensen og bruker TV'n kun til video og DVD (samler på fimer forresten)... også leser jeg nyheter på nett da. Blir vel parabol når studentlivet er over tenker jeg, men for øyeblikket føler jeg ikke noe TV-savn. Hannibal var en skuffelse. Den ekle snikende og utrygge følelsen fra Nattsvermeren uteble. Slutten hadde en stilig effekt da, men ble egentlig litt komisk - skremmende var det ihvertfall ikke.. Enemy At The Gates derimot er skikkelig bra :wink: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 For å kunne si opp TV-Lisensen må du vel enten plombere antenne utgangen eller fjerne recieveren. Det skal jeg gjør snart. Ellers går det ganske mange bra filmer på Canal+ Jeg har ikke sett Hannibal. Dama vil ikke :razz: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 noen som liker skikkelig krigsdrama? vietnam, WW2, serbia osv?! (hhv. f.eks. full metal jacket, das boot, savior ) savior må vel nesten være den beste der. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 14:30, SintBrus skrev:For å kunne si opp TV-Lisensen må du vel enten plombere antenne utgangen eller fjerne recieveren. Det skal jeg gjør snart. Ellers går det ganske mange bra filmer på Canal+Jeg har ikke sett Hannibal. Dama vil ikke :razz: Nope.. skrev til NRK at jeg ikke bruker TV'n og at antenna uansett må må skiftes ut før jeg får sett noe som helst. Tok vel også med at jeg er student osv... Gikk helt fint det :smile: Dame vil ikke... hehe.. kan du ikke se den alene da? :wink: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 15:01, sjanten skrev:noen som liker skikkelig krigsdrama? vietnam, WW2, serbia osv?!(hhv. f.eks.full metal jacket,das boot,savior)savior må vel nesten være den beste der. Full Metal Jacket var jo dritartig da! Sniper som blafrer ned noen personer.. *hoooff* Rush altså.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: Nope.. skrev til NRK at jeg ikke bruker TV'n og at antenna uansett må må skiftes ut før jeg får sett noe som helst. Tok vel også med at jeg er student osv... Gikk helt fint det :smile:Dame vil ikke... hehe.. kan du ikke se den alene da? :wink: Det er ikke artig! Jeg skal nok klare å få hu med på det!! Lenke til kommentar
Milla Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 15:01, sjanten skrev:noen som liker skikkelig krigsdrama? vietnam, WW2, serbia osv?!(hhv. f.eks.full metal jacket,das boot,savior)savior må vel nesten være den beste der. Full Metal Jacket, Ubåten, Vietnam, Stalingrad, Rødt hav, Sniper, When Trumpets Fade, Saving Private Ryan, Patrioten, Hjortejegeren, U-571... hmm, hva het alle de gode gamle igjen da..? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: Det er ikke artig! Jeg skal nok klare å få hu med på det!! Den er ikke så veldig skummel da - kan absolutt ikke sammenlignes med Nattsvermeren eller Seven.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 15:13, Milla skrev: Quote: On 2002-01-22 15:01, sjanten skrev: noen som liker skikkelig krigsdrama? vietnam, WW2, serbia osv?! (hhv. f.eks. full metal jacket, das boot, savior ) savior må vel nesten være den beste der. Full Metal Jacket, Ubåten, Vietnam, Stalingrad, Rødt hav, Sniper, When Trumpets Fade, Saving Private Ryan, Patrioten, Hjortejegeren, U-571... hmm, hva het alle de gode gamle igjen da..? liker ikke (for) hollywoodprega filmer -som pearl harbour og u-571. riktignok så er 3 konger en helt klar hollywood film, men... en annen ganske bra er "southern comfort" (100kr på rema, absolutt verdt penga) [ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-01-22 15:24 ] Lenke til kommentar
Milla Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Liker Tombstone også jeg :wink: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Slik jeg har forstått det så er Milla den eneste personen med det kvinnlige kjønn her på forumet. Stemmer det ? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 21:45, SintBrus skrev:Slik jeg har forstått det så er Milla den eneste personen med det kvinnlige kjønn her på forumet. Stemmer det ? Nei, det er sikkert noen fler :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg