Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei sosohal!

Vel,eg er ikkje noko ekspert på aircondition..

Noen her som veit det?

(interesant spørsmål btw.. :wink: )

 

Dakar..

Håper du blir frisk sjølv..

Er nok ikkje kjekt i lengden..

Er 5årsidan eg måtte "krype til korset" å få meg noko medisin hos ein lege..(etter påtrykk fra Husmor..(gjekk på data linja på ein folkehøgskule..)

Budde på innternat..Dvs når noen hadde blitt smitta så spreddde det seg for..

Var ein av dei få som blei smitta..

Hadde nermare 40 i feber..

Siste uka før vinterferien..

Så eg fekk noe penselin fra Legen..

Reiste til Geilo for å stå på snowboard..

Eine søskenbarnet mitt var med i skipatrulje..

Så var den første som kom i bakken og den siste som forlot bakken i ei uke..

Tok penselin før eg reiste i bakken..

Eg meiner i prinsippet at er ein frisk nok til å gå til legen så er ein frisk nok til å være frisk..

(gjelder ikkje alle sjukdomstilfeller..)

Tar minst mulig tabletter..

Lar kroppen bryte ned bakterie virusa sjølv..

Lenke til kommentar

Hei SirHartge!

Eg fjerna mandlane som liten (trur eg var 7år eller no slikt..)

Eg fekk problem med å ete pga mandlane..

Fekk is etter at eg hadde fjerna dei.. :wink:

Veit ein eg gjekk i klasse med på barne og ungdomskulen..(gjekk på samme vgs i 2år også..)

Som har mandlane sine i sprit (ikkje slik sprit som ein kjøper på vinmonopolet.. :wink: ) på eit glass..Som han oppbevarer i kjøleskapet til foreldra... :wink:

 

Du holdt deg kanskje lengst mulig før du måtte på toalettet da..? :wink:

 

Mange som drikker (alkohol,slik som ein får kjøpt på butikk,vinmonopol og ølmonopol.Alt etter kor du bur i landet (Norge)..I utlandet veit eg ikkje.Mest i butikk..Sprit på egne butikkar trur eg....) når dei går på/bruker pencilin..Slik at "kuren" blir øydelagt og da må dei ta "kuren" opp igjenn og da tar det lengre tid før dei blir "friske"..

 

Så du har fått/kjøpt Nokia 6510 no..? :wink:

Eg skal bestille ein datakabel til min 3310 (veit at ein del ser på den som ein "fjortis" mobiltelefon,men den fungerer til mitt bruk som er motta annrop og å ringe til personer + motta og sende sms meldinger..) på hammer.no (ikkje meint som reklame) i morra..

Fant ein butikk som selgte ein datakabel til 149,- (sjølv om dårligare kvalitet)Så da får eg kabelen til 149,- pluss 11,- i porto (betaler på forhand..)Og 30,- i ekspidisjonsgebyr..(dei må ha 30 nok for å legge kabelen i ein konvolutt å gå på postkontoret.. )

Men,det er ikkje så mykje som Clas Ohlson vil ha..

Dei vil ha 89,- i ekspedisjonsgebyr..

Skal få ein kammerat i Bergen til å sende noe greier fra Clas Ohlson i posten..(Clas Ohlson,har for dei som ikkje veit det butikk/filial (sikkert ikkje riktig skrevet) i Bergen..Og sende det i posten til meg..Blir billiare da..:wink:

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått en sånn utrolig irriterende sak igjen..prøver å sette maskina i dvale eller vente modus, og så må man alikevel skru av maskinen med Powerknappen?! Har forsøkt alt tenkelig og utenkelig i bios, strømalternativer mm. Noen som vet? det er ihvertfall sinnsykt irriterende..

Lenke til kommentar

Bytta en SGHA300 mot en nokia6510..

 

Elkjøp selger datakabel til nokia3310 for ca 150 spenn, da slipper du porto event..

 

JEg skal ta mandlene til sommern, står i ventekø. JEg hadde så hovne mandler ei stund at doktorn var skremt..hehe Og så måtte jeg stikke hull på en betendelse byll i halsen. Gikk lenge med den byllen, klarte ikke å spise noe..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...