Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-08 08:54, Mr.Hassan skrev:

Hei SirHartge!

Opp klokka 12..Hmm..Står opp klokka 06.00 kvar kvardag eg.. :wink:

Elles Xell til signaturen din:

Det seies at folk som har det rotete på kontoret har det likeså i sitt hovud...Da lurer eg på korleis det ser ut i hovudet til ein som har det tomt på kontoret?! :wink:




 

Hehehe...

 

Jeg har det fint eller? :smile: forsov meg, men er på vei på skolen nå..

Lenke til kommentar

Hei SirHartge!

Noen meiner at den beste søvnen får ein etter at vekkerklokka har ringt..(for dei som bruker ein slik enhet.. :wink: )

Tenker på ein som eg gjekk i klasse med før..

Han hadde biologisk klokke..

Han kunne seie til seg sjølv at i morra står eg opp klokka 06.00 (for eksempel) og så våkna han da..

Det som eg synest er litt irriterande er at eg i helga..Når eg ikkje jobber..Våkner tidlig pga. at eg er blitt vant til å stå opp tidlig..(tidlig morgen/sein kveld,kommer litt ann på korleis ein ser det..)Når eg har muligheten til å sove lenge..

Greier eg det ikkje.. ;(

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-08 13:51, Mr.Hassan skrev:

Hei SirHartge!

Noen meiner at den beste søvnen får ein etter at vekkerklokka har ringt..(for dei som bruker ein slik enhet.. :wink: )

Tenker på ein som eg gjekk i klasse med før..

Han hadde biologisk klokke..

Han kunne seie til seg sjølv at i morra står eg opp klokka 06.00 (for eksempel) og så våkna han da..

Det som eg synest er litt irriterande er at eg i helga..Når eg ikkje jobber..Våkner tidlig pga. at eg er blitt vant til å stå opp tidlig..(tidlig morgen/sein kveld,kommer litt ann på korleis ein ser det..)Når eg har muligheten til å sove lenge..

Greier eg det ikkje.. ;(



 

hadde samme problem. nå står jeg opp 0700 hver dag :grin:

Lenke til kommentar

Hei sjanten!

:wink:

 

Det som er litt dumt er at når eg sitter med eit "data problem" gir eg meg ikkje før eg løser det..

Som for eksempel da eg dreiv å programmerte litt i c++ og det var ein funksjon eg gjerne skulle hatt med i programmet..Men,når eg komplierte så fekk eg error pga ein liten kode snutt..

Så satt eg no opp til klokka var 04.00 for å løyse problemet..(begynte å lage programmet i 02.00 tida eller.no..)Så eg fekk meg 2timar søvn pga eg måtte opp klokka 06.00 for å rekke jobben kl. 08.00...

Når det gjelder frokost veit eg vel knapt kva det er..

Ikkje noko som heite å lage seg frokost klokka 06.00 i morgenen..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-08 14:49, Mr.Hassan skrev:

Så eg fekk meg 2timar søvn pga eg måtte opp klokka 06.00 for å rekke jobben kl. 08.00...

Når det gjelder frokost veit eg vel knapt kva det er..

Ikkje noko som heite å lage seg frokost klokka 06.00 i morgenen..




 

Har du lang vei til jobben eller?

 

Jeg er typisk b-menneske, sover og sover om morraen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...