RogueFreak Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg er edru igjen jeg....kjennes iallfall slik ut Så nå...siden jeg ikke er trøtt...og ikke gidder å drikke mer...hmmmm hva kan jeg finne på da? Forslag any1? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Uff er skjelven etter i går jeg.. Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 volvo 240!!!!! kjøpte forresten levi's. nå er det sol ute. hva kan jeg gjøre da?? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jepp :smile: må bare vente en halvannen måned.... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 /me har vært på peppes.Stapp mett var fristende med en utepils i dag.. Hele byen var full med utepilsere Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 høres pheeent ut. skiftet dekk på sykkel og bil jeg. livet er et slit. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Er ganske varmt ute.. over 15 grader, i sola er det sommer.. Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 her er det ikke sa varmt i dag, men det er likegreit, for jeg ma skrive en skole oppgave til i morra... fytterakkern.... er ikke lett a vere student! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 17:38, Mari_ skrev:her er det ikke sa varmt i dag, men det er likegreit, for jeg ma skrive en skole oppgave til i morra... fytterakkern.... er ikke lett a vere student! Jeg hater skolen.. *holder på med lekser nå* Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg har spydd i hele natt. Fikk feber på jobben i ellevetiden, kunne ikke gå hjem (tusen takk, kjære kolleger!!) og det endte med at jeg la meg halv ni. Spydde sånn ca. hver halvtime gjennom hele natten, noe som førte til migrene-liknende hodepine. Sto opp halv tolv, helt i ørska og har fremdeles feber, dog ikke hodepine... Kjekk lørdag :sad: Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Er ikke det at jeg hater skolen, er bare den teoretiske delen som er litt kjedelig.... kan liksom bruke tida til noe mere interesangt enn a skrive oppgaver..... Ellers er det helt greit a studere... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Studere er herlig. kommer aldri til ha så mye fritid.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 uff, teori er kjedelig. kommer aldri til å begynne på høyskole eller neo sånt ass... :smile: Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 18:46, SirHartge skrev:Studere er herlig. kommer aldri til ha så mye fritid.. Ganske enig med deg der! For Jul hadde jeg forelesninger pa mandager og tirsdager.... resten var "gjor det selv" oppgaver som jeg kunne gjore nar jeg ville.... Na har jeg en forelesning pa onsdager og.... Men helga er fortsatt lengre enn uka! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg har 4 timer lab mandag og 2 timer forelsening tirsdag. Resten av uka skal jeg jobbe med prosjekt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg