Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg blei vekt av ein kammerat kl.04.55 natt til tirsdag..Han hadde begynt å drikke om kvelden fordi han hadde bestemt seg for å ikkje gå på skulen..

(kjekt når ein prøver å få litt søvn etter Tg..Og har vondt i korsryggen pga tg..Og så våkner du plutslig å lurer på kven som ringer deg så Seint/tidlig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-03 08:40, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Eg blei vekt av ein kammerat kl.04.55 natt til tirsdag..Han hadde begynt å drikke om kvelden fordi han hadde bestemt seg for å ikkje gå på skulen..

(kjekt når ein prøver å få litt søvn etter Tg..Og har vondt i korsryggen pga tg..Og så våkner du plutslig å lurer på kven som ringer deg så Seint/tidlig..



Heldig du. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 12:37, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

:wink:

Godt gjort å få 2500 når du aldri har prøvd bowling.. :wink:



 

ja, ikke sant?! :grin:

 

(det maksimale er vel 100 eller noe sånt?)

 

nå er det bare å vente på skolebussen.... bare _litt_ vondt i hodet i dag :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 13:01, sjanten skrev:

Quote:


On 2002-04-03 12:37, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

:wink:

Godt gjort å få 2500 når du aldri har prøvd bowling.. :wink:



 

ja, ikke sant?!
:grin:

 

(det maksimale er vel 100 eller noe sånt?)

 

nå er det bare å vente på skolebussen.... bare _litt_ vondt i hodet i dag :razz:

Bor du på bondelandet? :razz:

 

300 Er det meste. Fikk det på et spill jeg en gang har hatt på PC-en. Var faktisk verdensmester. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 13:32, sosohal skrev:

Quote:


On 2002-04-03 13:01, sjanten skrev:

Quote:


On 2002-04-03 12:37, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

:wink:

Godt gjort å få 2500 når du aldri har prøvd bowling.. :wink:



 

ja, ikke sant?!
:grin:

 

(det maksimale er vel 100 eller noe sånt?)

 

nå er det bare å vente på skolebussen.... bare _litt_ vondt i hodet i dag :razz:

Bor du på bondelandet? :razz:

 

300 Er det meste. Fikk det på et spill jeg en gang har hatt på PC-en. Var faktisk verdensmester. :smile:

 

jeg bodde midt i smørøyet i sandnes (like sør for stavanger, byen i norge som vokser raskest, hvis jeg ikke husker feil...)

 

nå bor jeg faktisk midt på bondelandet OG JEG HADER DET!!! (caps, utropstegn og bold var nødvendig for å illustrere mitt hat til å bo på bondelandet)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...