Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg blei vekt av ein kammerat kl.04.55 natt til tirsdag..Han hadde begynt å drikke om kvelden fordi han hadde bestemt seg for å ikkje gå på skulen..

(kjekt når ein prøver å få litt søvn etter Tg..Og har vondt i korsryggen pga tg..Og så våkner du plutslig å lurer på kven som ringer deg så Seint/tidlig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-03 08:40, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Eg blei vekt av ein kammerat kl.04.55 natt til tirsdag..Han hadde begynt å drikke om kvelden fordi han hadde bestemt seg for å ikkje gå på skulen..

(kjekt når ein prøver å få litt søvn etter Tg..Og har vondt i korsryggen pga tg..Og så våkner du plutslig å lurer på kven som ringer deg så Seint/tidlig..

Heldig du. :grin:

Lenke til kommentar

Hei sosohal!

Joa,er det..:wink:

Vel,etter at eg spurte han om kva klokka var så beklagde han seg over at han hadde vekt meg..(skulle opp kl.06.009 Jaja,sa eg..Eg kan no snakka med deg no..siden eg likevel er oppe..

Hei Sirhartge!

Vel,er ikkje alle som er like god i bowling som deg..:wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 12:37, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

:wink:

Godt gjort å få 2500 når du aldri har prøvd bowling.. :wink:

ja, ikke sant?! :grin:

(det maksimale er vel 100 eller noe sånt?)

nå er det bare å vente på skolebussen.... bare _litt_ vondt i hodet i dag :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 13:01, sjanten skrev:

Quote:

Hei sjanten!

ja, ikke sant?!
:grin:

nå er det bare å vente på skolebussen.... bare _litt_ vondt i hodet i dag :razz:

Bor du på bondelandet? :razz:

300 Er det meste. Fikk det på et spill jeg en gang har hatt på PC-en. Var faktisk verdensmester. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 13:32, sosohal skrev:

Quote:

On 2002-04-03 13:01, sjanten skrev:

Quote:

Hei sjanten!

ja, ikke sant?!
:grin:

Bor du på bondelandet? :razz:

300 Er det meste. Fikk det på et spill jeg en gang har hatt på PC-en. Var faktisk verdensmester. :smile:

jeg bodde midt i smørøyet i sandnes (like sør for stavanger, byen i norge som vokser raskest, hvis jeg ikke husker feil...)

nå bor jeg faktisk midt på bondelandet OG JEG HADER DET!!! (caps, utropstegn og bold var nødvendig for å illustrere mitt hat til å bo på bondelandet)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...