Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Såg siste nytt på nytt..

Synest den var bra..

(Måtte sjå reprisen.Var på besøk hos foreldra mine i helga..(broren min hadde bursdag)Dei sa dei skulle gjære slik at eg kunne komme meg inn..(har ikkje nøkkel..)Dei sa ja..Dei reiste på forestilling..Så eg gjekk ute i 2,5time...Neste kveld skulle dei også gjære slik at eg kom meg inn...Tok ein tur på byen for å sjå om eg traff gamle kjendt..Da hadde dei også låst meg ute..;( )

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-26 11:14, Nor_Beret skrev:

arg...


e me ikkje ferige me denne driden snart?



Norweigan_Beret


 

Nei, vi er ikke ferdige; paa langt naer.

 

Foeroevrig vil jeg oppfordre deg til aa skrivelandsmaal, ikke siddis-dialekt. Dette da for aa kunne slaa ned paa nordlendingene og/eller fjosmaal-folka med ren samvittighet, sjoe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Ikkje någe gale me siddisdialekt din ***** norlenninge#¤&¤"/"#/"#/"¤/%"#&"&""/%%&"&%

 

neida bare kødder.. digger skvettlapper (altså samer) jeg...

 

 

koza dåkkår..

 

 

men nå he eg det sista oret.. åg sånn ska det allti ver"#%#"&/"#/

Lenke til kommentar

Hei sosohal!

Hehe..Bare venta på at noen skulle kommentere det..:wink:

Vart klar over det mens eg skreiv..

 

 

Leikte dokke på dokka med dokkar når dokkar var små?

(dreiv å spurte ein eg gjekk på skule med før..(han kom fra dokka..)Han vart litt irritert etter ei stund..Sølv så meiner han at Alf Prøysen har øydelagt barndommen hans.. :wink: ;(

Lenke til kommentar

Quote:


DrDoogie skrev (2002-03-26 14:51):

Vel...


Greit nok med dialekt, _men_ - og det er alltid et men - vaer greie og hold det innenfor bygda deres.




 

hehe, har heller ikke noe i mot at folk *snakker* dialekt men det funker ikke i skriftelig form. Det er tillogmed lettere å lese nynorsk.

Lenke til kommentar

Noen ganger finner man et intressant tema og ser at en eller flere har noen skarpe vinklinger på dette. Da kan det falle seg naturlig å sjekke hvilke andre posteringer den personen har hatt, men om man søker på navnet til de som poster på siste ordet får man bare opp en hel haug av svada meldinger som ikke er filla intressante for noen andre. Dermed får man et dårlig inntrykk, og kanskje tilogmed en lav ranking, for de som vektlegger det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...