Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-20 10:55, SintBrus skrev:


Hvilken sykkel har du da? Er det en Racing sykkel eller chopper?


 

Det er en svart og tøff Suzuki GS1100G. Er verken racing eller chopper - sitter svakt framoverbøyd (ihvertfall på min, siden jeg har uoriginalt styre. Blåser nesten av på motorveien).

 

Når jeg får råd skal jeg kjøpe meg en sykkel til, kanskje racing. Liker godt litt eldre sykler, en `90 Kawa GPZ1100R eller noe..

Men, som sagt, jeg har ikke tid til å sitte her på forumet hele dagen. Må ut og bone! Nå!! :roll:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 12:14, zuperMensch skrev:

Når jeg får råd skal jeg kjøpe meg en sykkel til, kanskje racing. Liker godt litt eldre sykler, en `90 Kawa GPZ1100R eller noe..


 

Jeg liker fart og spenning, så jeg skal kjøpe meg en Kawasaki Ninja. Enten blir det 600 eller 900 kubikk.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 12:16, SintBrus skrev:


Jeg liker fart og spenning, så jeg skal kjøpe meg en Kawasaki Ninja. Enten blir det 600 eller 900 kubikk.


 

Ja, de er tøffe de også, men de eldste ninjaene er tøffest (slutten av 80-tallet til utpå begynnelsen av 90-tallet).

Har du vurdert Suzuki GSXR? En tidlig 90-talls GSXR750 er ganske "billig", og de er også ganske tøffe. Spreke er de også. Må bare passe på at de ikke er for stygt kjørt, og helst ikke har for høy kilometerstand. Over 60000 KM og jeg ville vært litt skeptisk.

 

Var jeg deg ville jeg valgt en 900+. Mye morsommere å kjøre pluss at det gir mer respekt på "stripa". hehe.. Drit i forsikringspremien.. Den kommer bare et par-tre ganger i året allikevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...