datageni Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) . Endret 18. februar 2015 av datageni Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Av databasehensyn er det ikke mulig å slette en brukerkonto. Om man ikke lengre har interesse av å benytte forumtilbudet er det enkleste å bare la være å logge inn med brukerkontoen sin. Men dersom man ønsker kontoen sin avsluttet slik at den ikke lengre kan benyttes, kan man sende en PM/melding til en administrator. I tilfeller hvor man ikke lengre ønsker at kontoen skal kunne knyttes til seg selv som person kan man også be om å få endret brukernavnet på kontoen. Registrert informasjon på kontoen (e-post o.l.) vil bli slettet om ønskelig, ved slike tilfeller send en henvendelse til community manager. Les mer. Så vidt jeg vet kan man ikke sammenflette to kontoer, men ta det opp med de høye herrer. Lenke til kommentar
Leska Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Så vidt jeg vet kan man ikke sammenflette to kontoer, men ta det opp med de høye herrer. Eg trur ikkje du kan merga accounts i IP Board 2, men er ein versjon som vil bli lagt til for IPB 3 har eg forstått rett. Om Diskusjon.no vil bli oppgradert til versjon 3 når den kjem er ein anna sak då. Men å få endra epost / passord er ikkje vanskeleg om ein får tak i dei rette folka, som ein kanskje skulle prøvd på før ein lagde ny konto. https://www.diskusjon.no/guidelines#14 Som det står der så må nok du få den lukka av ein administrator, forhåpentlegvis har du brukt samme personlige informasjon på begge kontoane. Endret 25. februar 2009 av Leska Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Logg deg inn på den andre profilen og endre emailadressen din derifra. https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=08 Lenke til kommentar
datageni Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Har fortsatt ikke kommet i kontakt med de som har mulighet til å slette denne kontoen. Selv har eg verken passordet eller epost adressen eg benyttet til å registrere den. Lenke til kommentar
datageni Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Samme problem fortsatt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor er det du har prøvd å kontakte oss? Jeg kan ikke se at det kommet noen henvendelser fra deg til verken [email protected] eller i kategorien Brukerkonto-assistanse. Vi må nesten behandle dette på tomannshånd, vi kan gjerne slå sammen kontoene hvis du ønsker det, men da må vi ta en prat med deg om det først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg