EX-adrin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) heisann. Jeg sitter og skal formatere enn acer disk. det kan jeg gjøre med alt+F10 men da må jeg ha et passord. Default passordet skal væra 000000 fra acer men det er det ikke på denne maskinen. Så har jeg lest litt at det skal væra mulig og finne passordet inne i den skjulte disken. Men jeg finner det ikke med liveplate eller Ultimatebootdisk. Det skal nevnes at eieren av maskinen heller ikke kan passordet. Noen som har tips? har tenkt tanken på windowsLive CD men vet ikke om jeg kan gå inn og endre på passordet på eRecovery Settings. Endret 23. februar 2009 av EX-adrin Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 ingen særskilte triks ute og går ?? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Lurer på om ikke eRecovery setter det passordet i BIOS. Kan du gå i BIOS og se om det er satt et passord på noen av alternativene der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå