stresslessen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei Har seg slik at jeg har en skolepc med ferdig installert OS. Herunder er også Trend Office Micro Scan Clien installert.. Dette programmet har en firewall som det fra min side ikke er mulig og endre. Det jeg sårt trenger da er en måte, eventuelt programvare, som kan åpne en port jeg kan bruke som da ikke blir sperret i firewallen for inngående og utgående trafikk.. Vis dette er mulig.. Takker for all hjelp!!! Mvh Iver Endret 23. februar 2009 av Kasbon Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva med å spørre ikt-ansvarlig på skolen? Hvis det ikke er noen spesiell grunn til at nettopp den porten du ønsker å åpne skal være stengt, så burde ikke dette ordne seg. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Hva med å spørre ikt-ansvarlig på skolen?Hvis det ikke er noen spesiell grunn til at nettopp den porten du ønsker å åpne skal være stengt, så burde ikke dette ordne seg. Tviler sterkt på at han kommer til å hjelpe meg, i og med at den skal brukes til fildeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå