einaros Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Canon EOS 5d Mark II f/2.8 iso 100 Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM @ 78 HDR fra tre eksponeringer, fra bilutstillingen på Operaen. Føler meg ikke helt habil på denne typen "produktfoto" Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Ser alltid på bildene dine med en viss interesse,selv om jeg er dårlig til komentere dem;Her synes jeg du nok engang gjør et bra stykke foto . Synes det ser ut som du bør prøve flere "produktfoto",synes det ble kult jeg. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg syns utsnittet er for tett, hvor f.eks. det hjørnet av lykten er kuttet. Fargematchen mellom himmelen og belysningen av bilen ble derimot veldig bra. Men som sagt, utsnittet funker ikke helt for meg her. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg syns utsnittet er for tett, hvor f.eks. det hjørnet av lykten er kuttet. Fargematchen mellom himmelen og belysningen av bilen ble derimot veldig bra. Det slo meg i samme sekund som jeg importerte fra kamera, og det har irritert meg i noen timer nå Burde ha sett det da jeg tok bildet, men begikk en blunder jeg ofte gjør -- og stresset komposisjonen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Litt mer luft hadde vært bra. Men det er alikevel et veldig pent bilde. Liker fokuset ditt.. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Bilen er så blank at jeg får lyst til å gå i garasjen å polere gliset! Kjempetøft bilde det her, og "rett" bruk av HDR.. E så jækla mange (ikke så mange her , men spesielt på Flickr og div. andre bildeforum) som legger ut bilder som ser ut som er tatt rett ut av en malingsbøtte og blåst rene. Evt gir assosiasjoner til innsiden av et syrehode Men her syns jeg det ble veldig tøft! Og det må sies at det var en voldsomt tøff bil da. Viper? Lenke til kommentar
einaros Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ser alltid på bildene dine med en viss interesse,selv om jeg er dårlig til komentere dem;Her synes jeg du nok engang gjør et bra stykke foto .Synes det ser ut som du bør prøve flere "produktfoto",synes det ble kult jeg. Takk Det er, til tross for lett frustrasjon over å gjøre "tullefeil", veldig lærerikt. Er nok en sjanger jeg må utforske mer, for å bli flinkere på f.eks. fremheving og isolering av enkeltobjekter. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ser alltid på bildene dine med en viss interesse,selv om jeg er dårlig til komentere dem;Her synes jeg du nok engang gjør et bra stykke foto .Synes det ser ut som du bør prøve flere "produktfoto",synes det ble kult jeg. Takk Det er, til tross for lett frustrasjon over å gjøre "tullefeil", veldig lærerikt. Er nok en sjanger jeg må utforske mer, for å bli flinkere på f.eks. fremheving og isolering av enkeltobjekter. Det er jo dette vi holder på for;også er det ut å gjøre det om igjen,også sitter det plutselig,så tar man sånne bilder hele tiden og skjønner nesten ikke at man ikke gjorde det sånn første gang.TRENING! Så blir,e bra! Bilen er så blank at jeg får lyst til å gå i garasjen å polere gliset!Kjempetøft bilde det her, og "rett" bruk av HDR.. E så jækla mange (ikke så mange her , men spesielt på Flickr og div. andre bildeforum) som legger ut bilder som ser ut som er tatt rett ut av en malingsbøtte og blåst rene. Evt gir assosiasjoner til innsiden av et syrehode Men her syns jeg det ble veldig tøft! Og det må sies at det var en voldsomt tøff bil da. Viper? Er det ikke et vist tysk stykke stjernearbeid? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det ikke et vist tysk stykke stjernearbeid? Det er nok den nye SL-en ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå