SSSø Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Var ute en tur for å ta bilder til nattfotokonkurransen, men da jeg kom hjem så jeg at jeg allerede hadde deltatt i denne runden, så da legger jeg heller ut et av bildene til vurdering her. Takker for tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva i all verden er dette for noe ? Et kunstverk eller en nytteting ? Uansett synes jeg at du fanget dette bra. Ser ikke noe jeg ville ha gjort anderledes. Tom Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva i all verden er dette for noe ? Et kunstverk eller en nytteting ? Uansett synes jeg at du fanget dette bra. Ser ikke noe jeg ville ha gjort anderledes. Tom Slenger meg på med tomsi;da slipper jeg å si noe annet enn at dette falt i smak! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Wow, dette var virkelig noe, liker hvordan jeg blir litt irritert over at jeg at naglerekkene ikke liner opp Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Det er nok ikke en nytteting, så da blir det vel et kunstverk av noe slag. Er ikke helt sikker på hva det skal forestille, men er nok ment til å gi maritime assosiasjoner. Takker for svar, alltid like fint med gode mottagelser... Edit: Legger ut exif også...før noen spør. ISO 100 55 mm f/11 20 sek Bildet er deretter behandlet i Lightroom, husker ikke helt hva jeg gjorde, men kontrasten er hvertfall skrudd opp en del. Endret 23. februar 2009 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du har ihvertfall gjort en bra jobb,for jeg liker det bedre for hver gang jeg ser det! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Liker det veldig godt jeg òg, men irriterer meg grønn over hvorfor jeg ikke ser hva det er. Ser jo det er poppa skrog, men ikke hvordan og hvor det kan være Uansett bra bilde! Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Liker det veldig godt jeg òg, men irriterer meg grønn over hvorfor jeg ikke ser hva det er. Ser jo det er poppa skrog, men ikke hvordan og hvor det kan være Uansett bra bilde! Ja,det må være laget av noe fra en båt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Uansett hva det er så ser det rett og slett jækla bra ut. Fin dybdefølelse og intet å si på komposisjonen. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det minner meg av en eller annen grunn om Myst. Og Myst er et herlig spill og jeg blir glad av bildet fordi jeg tenker tilbake til da jeg spilte det for mange år sida uten å egentlig skjønne noe av det. Ergo: jeg liker. For å være mer saklig og mindre personlig: fin og balansert komposisjon, bra dybde, stilige farger. Veldig bra, ser egentlig ikke noe som må forbedres. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det minner meg av en eller annen grunn om Myst. Ja, det minner faktisk om det. Pluss det minner meg om coveret på Pink Floyd's Division Bell. Tom Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, det er faktisk sant. Psykt sammentreff: hører på det albumet nå. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg syns også det var stilig. Og jeg skjønner heller ikke noe av hva det er. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Artig bilde. Merkelig hvor bra et bilde kan fungere, enda man ikke aner hva man ser på. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Uansett hva det er så ser det rett og slett jækla bra ut. Fin dybdefølelse og intet å si på komposisjonen. Helt enig. Fantastisk bilde! Tøft lys. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Veldig stilig bilde! Jeg har kommet tilbake til det flere ganger i kveld. Veldig pirrende for fantasien. Mønsteret med nagler gir en flott brytning mot de buede formene. Bra! Lenke til kommentar
Leska Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nesten litt synd at du ikkje fekk meldt detta på ein runde, eit av dei bedre bildene eg har sett her inne (uten å ha nåke fagleg bakgrunn men). Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Det her var da ikke måte på. Takker for alle svar. Nesten litt synd at du ikkje fekk meldt detta på ein runde, eit av dei bedre bildene eg har sett her inne (uten å ha nåke fagleg bakgrunn men). ... er ikke spesielt fornøyd med det bildet jeg brukte i konkurransen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå