ImNotHere Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Var en tur i Femundsmarka i helga og har lekt litt med noen av bildene. Det var overskyet og snødde en del så de fleste kontraster er borte-vekke. Fikk til et par stilige bilder ved å overeksponere litt og dra hardt i kurvene. Bildet under er fra Muggsjøen og har en slags gammeldags Nansen-på-tur-følelse. Bra, dårlig? Innspill til komposisjon? Funker bildet i en litt mer kunstnerisk sammenheng (det er i bunn og grunn et typisk minne-bilde)? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det fungerer greit for meg. Det eneste jeg kunne tenkt meg anderledes er at personen på ski hadde hatt en retning mot høyre istedet for venstre. Tom Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fungerer fint for meg òg, om man tar vekk det faktum som du også nevner, at snøen er fullstendig overeksponert/utbrent. Fin stemning og fine "farge"-valg. Kanskje ikke helt Nansen-følelse av å se alle trærne som avslører at det er i et litt varmere klima enn der disse karene er kjent for å ha stått på ski Men bra bilde. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå er det vel ikke sikkert at det er så mange som har vært mer på skitur i Nordmarka enn Nansen,men dette er vel mindre kjent. Synes egentlig at sånne bilder kan være litt"overeksponert"blir på en måte litt minimalistisk,og her med Femundskogen i sikte blir det jo litt mer innhold i bildet,vigneteringen passet også greit inn. Godt jobbet! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, utbrentheten passa fint her. Men vignetteringa likte jeg ikke helt. Utover det er jeg enig med det alle andre har sagt her. Fint bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå