Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Ja, litt ut på dagen. Jeg må få igang storspillet først! :p

:!:

Kan tenke meg tc skjelver som ei lita jente som skal få seg kjepp for første gang.

Tja, 5-1, hva kan man si?

Lenke til kommentar

Jepp. Men som TomHel så fint sier selv:

Jeg angrer på hva jeg tidligere har sagt om at jeg har lekt med Points. Dette er sludder, vås, ren løgn, bullshit eller hva dere må foretrekker. Jeg er kun en ung gutt som hadde et stort ønske om å sole meg litt i glansen en liten stund, men føler nå at tiden er moden for å stå frem. Points; jeg beklager til deg, jeg vet at du ikke spilte seriøst men allikevel gjør jeg noe så dumt. Jeg håper at du vil tilgi meg og at vi kan fortsette å være bestevenner på diskusjon.no. Nå må jeg legge meg, skal på skolen i morgen og mamma har gitt meg streng beskjed om å jobbe jevnt og trutt så jeg er forberedt til å starte på ungdomsskolen til høsten.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ja var en merkelig dag. Vanligvis leker jeg med TomHel fullstendig wasted med bind for øya og hendene bundet.

Synd at det er et generasjonsskifte i HW-FIFA. Kan ikke du bare gå på oldboys-trening og la fremtidens menn ha det gøy for oss selv? Jeg er forresten bedre enn deg i FIFA, oooog når jeg skrev det innlegget så hadde jeg innhalert en flaske sprit, kjørt hjem på scooter og fått en plutselig sympati for ditt stakkarslige vesen. Merkelig nok var det borte neste formiddag. Face it, jeg kom lenger enn deg i cupen, ikke vær så jævlig bitter da. Wow, du hadde en dårlig dag? Tvilsomt. Det var jeg som hadde en helvetes god dag. Du hadde faen meg ikke sjanse til å følge tempoet jeg setter opp når det VIRKELIG gjelder.

Tar med en liten quote fra The Game, som forøvrig enten knasker ecstasy, eller bare er i gledesrus over at du har blitt til de grader utklasset av en 7.klassing. Skjønner godt at du er på fylla hver helg.

Har tildeige fortalt om til game hvuolken freakefest jeg skuell e op.

TROR DU FAEN IKKE DE TVAR MASSE UTVEKLSINGSTUNDENTER DER? TROR DU FAEN IKKE DET VAR EN KAR FRA LIVETPOOLL SOM

VAR LIVVERPOOL FAN DER?p=

Å FY Faen jeg har aldri jhatt det så gøu. Har sitttet i 3-4 timer å disktutert med en pool-supporter. OI OI OI. Umulig å prate han v0ekk fra at gerrard vart "verdens beste spiller" men faen hller

han var helt enig i at rafa dreit seg ut som faen med fækktsa sine. Han var også klar på at at alt annet enn 3 poeeng for pool vpå old trafford betydde gull til united.

fy faen hakke kost meg så mye på flere år. fikk mobilnr og msn adresse sxå vik kunne diskutere videre..

herlig!

---------

Points takler ikke presset!

Tomhel er best i verden! best i verden! Han har slått Points 5-1 i FIFA!! Det er aldeles utrolig! Han har slått Points! Points, ikonet. Lord Nelson, Lord Beaverbrook, Sir Winston Churchill, Sir Anthony Eden, Clement Attlee, Henry Cooper, Lady Diana--Han har slått dem alle sammen. Han har slått dem alle sammen. Maggie Thatcher can you hear me?

"Maggie Thatcher, jeg har et budskap til deg midt under valgkampen. Jeg har et budskap til deg: TomHel har slått Points ned på sisteplass i Verdensmesterskapet på hw.no i FIFA. Maggie Thatcher, som de sier på ditt språk i boksebarene rundt Madison Square Garden i New York: He took a hell of a beating! Points took a hell of a beating!"

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Sveerbatov 1-4 Berbashow

Sveerbatov 2-0 Berbashow

Berbashw videre med 4-3 seier, gratulerer :)

FAAAAENS HORESTOLPER!!!! JEG SA SENTRE COOOLE!!!!

Takk for det ;)

Hva skjedde i den første kampen egentlig? Du sugde steinhardt :p

I den andre var du jo bedre enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...