Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor trekker du en kamp, og nå blir plutselig begge to diskvalifisert? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor trekker du en kamp, og nå blir plutselig begge to diskvalifisert? Fordi de har sagt fra om at de ikke kan spille kampen, og begge hadde like mye "skyld" derfor trekkes kampen. I disse 2 siste tilfellene har hverken kampen blitt spilt og jeg har heller ikke hørt noen ting fra dem. Derfor vil begge bli diskvalifisert hvis jeg ikke hører noe innen 23:59. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor trekker du en kamp, og nå blir plutselig begge to diskvalifisert? Fordi de har sagt fra om at de ikke kan spille kampen, og begge hadde like mye "skyld" derfor trekkes kampen. I disse 2 siste tilfellene har hverken kampen blitt spilt og jeg har heller ikke hørt noen ting fra dem. Derfor vil begge bli diskvalifisert hvis jeg ikke hører noe innen 23:59. Men vis det skjer, da bør jeg få den ene plassen? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor trekker du en kamp, og nå blir plutselig begge to diskvalifisert? Fordi de har sagt fra om at de ikke kan spille kampen, og begge hadde like mye "skyld" derfor trekkes kampen. I disse 2 siste tilfellene har hverken kampen blitt spilt og jeg har heller ikke hørt noen ting fra dem. Derfor vil begge bli diskvalifisert hvis jeg ikke hører noe innen 23:59. Benitez og jeg sa ifra for lenge siden om at vi skal spille kampen IRL ikveld... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor trekker du en kamp, og nå blir plutselig begge to diskvalifisert? Fordi de har sagt fra om at de ikke kan spille kampen, og begge hadde like mye "skyld" derfor trekkes kampen. I disse 2 siste tilfellene har hverken kampen blitt spilt og jeg har heller ikke hørt noen ting fra dem. Derfor vil begge bli diskvalifisert hvis jeg ikke hører noe innen 23:59. Benitez og jeg sa ifra for lenge siden om at vi skal spille kampen IRL ikveld... Ait, vanskelig å holde kontroll på alt. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva sier reglene om brukere som har et VELDIG ustabilt nettverk, som kan ryke når som helst under kampene? Jeg mener, jeg opplevde den tilkoblingen first hand igår, så når jeg skal spille mot Game vil jeg gjerne ha en slags sikkerhet om at hvis nettverket hans ryker så vinner jeg på walkover eller så spilles kampen på nytt uavhengig av resultatet. (No offence) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Kan ikke du bare spille kampen hos Game eller omvendt? Men jeg mener at nettverket hans fungerte ganske greit sist jeg spilte mot han, før det var det jo katastrofe. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kan ikke du bare spille kampen hos Game eller omvendt? Men jeg mener at nettverket hans fungerte ganske greit sist jeg spilte mot han, før det var det jo katastrofe. Jo, men da vet jeg ikke når det blir. Nettverket hans er bra nok når det er oppe, men det faller ut innimellom, ihvertfall igår var det grusomt. Men du bestemmer jo tydeligvis reglene, er det ikke bare å fyre opp noen grunnregler for ustabilt nettverk? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sveerbatov har ikke svart på PMen min, og etter 8 kan jeg ikke. Det ser litt stygt ut for kampen nå.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Kan ikke du bare spille kampen hos Game eller omvendt? Men jeg mener at nettverket hans fungerte ganske greit sist jeg spilte mot han, før det var det jo katastrofe. Jo, men da vet jeg ikke når det blir. Nettverket hans er bra nok når det er oppe, men det faller ut innimellom, ihvertfall igår var det grusomt. Men du bestemmer jo tydeligvis reglene, er det ikke bare å fyre opp noen grunnregler for ustabilt nettverk? Jo skal legge til litt. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da har jeg og Benitez spilt ferdig kampene våre. Jeg vant første kamp hele 6-1. Benitez bet godt fra seg i returkampen og vant hele 3-0 mot meg, men jeg gikk videre. Tobbe 6-1 Benitez Benitez 3-0 Tobbe Sammenlagt: Tobbe 6-4 Benitez Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sveerbatov har ikke svart på PMen min, og etter 8 kan jeg ikke. Det ser litt stygt ut for kampen nå.. Prøvde å få sagt ifra at jeg ikke var hjemme før 9 idag, men telefon min nekta å la meg poste her... Øhm, hva skjer nå da visst han ikke kommer ikveld? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Da har jeg og Benitez spilt ferdig kampene våre. Jeg vant første kamp hele 6-1. Benitez bet godt fra seg i returkampen og vant hele 3-0 mot meg, men jeg gikk videre. Tobbe 6-1 Benitez Benitez 3-0 Tobbe Sammenlagt: Tobbe 6-4 Benitez Greit oppsummert. Two thrilling games, til tross for at resulatet i første kampen skulle tilsi noe annet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ikke hørt noe fra BERBASHOW, men storsinnet som jeg er så kan han få gå videre visst jeg ikke ser noe av han iløpet av kvelden... Visst det gikk ann da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvorfor det, Sveerbatov? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Reglene sier at om begge parter sier at motparten kan gå videre, så er det slik at førstemann som røk ut av turneringen kommer inn igjen. Spøk, slapp av TomHel. Men ja, dere bør kanskje finne ut i mellom dere hvem som skal gå videre. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fordi jeg har vært borte fra igår til ikveld, og jeg sa jeg kunne spille mot han idag... Uansett så suger jeg grøvre Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er samma for meg hvem som går videre nå..Jeg prioriterte filmkveld med kompiser så du kan godt gå videre Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg trakk deg TomHel! Muhahaha, du er faen meg toast! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Iz gonna happen. Jeg er mye bedre nå enn da. Må bare få inn storformen først, da vinner jeg lett 5/6-1 på ranked. Men om det ikke stemmer helt, så går det til helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg