ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan prøve over msn? Micen min er fucka den også så. Edit: Hva er det for noe piss da Points? Det er VISST sånn? Det er da bare rett og rimelig at Winydancer får plassen min om jeg trekker meg av tekniske årsaker vel. Jeg vet ikke. Men reglene sier så. Sier hvem? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Du blir skjikkelig sinna du. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja jøss. Men vi prøver det greiene til tc først vel.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Men hvis du har sett på diverse reality-programmer er det jo alltid den som går ut først som kommer inn igjen om noen trekker seg. Vi kan jo ikke være noe dårligere selv om vi er én FIFA-turnering arrangert over nettet? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har man ryki har man ryki. Hva med stakkars Winy da? Men det greiene funker sikkert satser vi på. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Stakkars Winy? Det han ønsker seg mest i denne verden er en motstander sa han. Jeg er villig til å fylle det rommet for han. EDIT: Dette er noe jeg gjør kun for han sin del. Endret 25. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har man ryki har man ryki. Hva med stakkars Winy da? Men det greiene funker sikkert satser vi på. Vi tester det shitet Imorgen? Rundt 4? Nå skal jeg handle pils til kampen, så ikveld er det mer eller mindre umulig Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja kanskje, kan se i morgen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan noen forklare meg hvordan jeg kobler opp xboxen via laptopen til internett Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Teiteste noen gang Points. Janfredrik og de andre som har tapt, har tapt på samme tidspunkt som deg. Winydancer er såklart videre. Andre folk skal ikke straffes fordi motparten er opptatt. Og med straff så mener jeg å måtte møte Points siden han skampuler alt på 2 ben. Endret 25. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er det mulig, her sitter jeg og kobler opp en laptop til Xboxen, IP'en og DNS godkjennes...men så failer MTU, noe jeg ikke vet hvordan jeg fikser...Jippi -.-'' Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Tobbe777 - Benitez BERBASHOW - Sveerbatov Sameboe - The Game Husk å ha spilt ferdig kampene innen i morgen 23:59, intet unntak. Om én er tilgjengelig mens den andre ikke kan/får til å spille vil den som er tilgjengelig gå videre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du får plassen min Winy.. Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Skjer med cupen? Er alle kampane ferdigspelt snart ? Kan jo ta mange veker det her... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Nei, kvartfinalene "starter" kl. 12 i kveld. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette ser sværet mørkt ut, verken jeg eller The Game kan spille ikveld Så dere får trekke hvem som går videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Trekning faktisk. Jeg er fornøy med å ha fått den vanskeligste motstanderen, håper bare at jeg har samme klasse som sist helg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Dette ser sværet mørkt ut, verken jeg eller The Game kan spille ikveld Så dere får trekke hvem som går videre Game ble trukket videre. ( ) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette ser sværet mørkt ut, verken jeg eller The Game kan spille ikveld Så dere får trekke hvem som går videre Game ble trukket videre. ( ) Damn it Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Har sendt melding til de som ikke har spilt kampene og sagt at enten må kampen spilles, ellers må de si fra hvorfor ikke sånn at den "uskyldige" går videre. Om jeg ikke får noen meldinger innen 23:59 ryker begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg