Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er sikkert NATen din like fucka som min. :hmm: Hva gjør vi nå? =/ Hvis vi ikke får spilt så kan du godt få komme videre, for jeg har ikke mulighet til å spille fra søndag og ut hele neste uke så..

Vi prøver å fikse det før vi drar noe konklusjoner ;p

Dette drite her skjer med meg sånn 2/10 quick ranked kamper jeg prøver også.

Kan teste om jeg finner de NAT innstillingene.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Ahh da er det dritt. :hmm: Har samme problem, har ikke noe innstillinger på routeren. Jævlig latterlig. Da veit jeg ikke hva vi gjør. Skal som sagt bort hele neste uke, så du kan sikkert bare få plassen.

Hehe.. Sier ikke nei vist du gir meg spotten! Enda jeg føler det er en småbitter måte å gi videre på.. GLedet meg til min første Cup kamp på HW forumet ;p

Lenke til kommentar

Veit ikke noen annen måte å gjøre det på. Hadde mest sannsynlig ikke fått spilt kvart/semi uansett så. :) Men hvis du har strict NAT så spørs det jo om du får kobla til de andre her også da. Hvertfall de som har kobla gjennom pcen slik som meg.

Men du kan ta plassen du. :)

Lenke til kommentar

Det er en måte dere kan få det til, men den må man være rask til. Først og fremst, snakk på headsett eller noe, fordi det er hastesak.

En av dere gå inn på be a pro 10v10 team play, og lag en session, og si det med en gang til den andre at den er laget, og bare finn det på listen av "custom search" eller whatever det er. Så når den andre er der inne, begge trykk ready umiddelbart sånn at ingen andre får bli med. Husk å velge lag før dere trykker ready da, det kan kapteinen på begge lag gjøre. Også, hvis dere klarer å trykke ready før noen andre kommer inn, er det bare å fikse opp laget som dere vil ha det også trykk "Any" som posisjon etter team management, for da blir det jo en vanlig 1v1 kamp. Husk også å skift kameravinkel fra Pro cam til det vanlige tele. Det funker garantert, hadde problem med å spille mot en kompis for litt lenge siden og be a pro funket alltid da man bare kunne trykke ready alltid uten problem.

MEN, hvis noen kommer inn før dere er klare (dere må være kaptein, så den som kommer inn på session den andre har laget må være første inne på rommet etter creator), så kan dere bare starte kampen, velg any og alt som vanlig; også kan dere "kicke" de andre spillerne sånn at det blir 1v1 mot dere. For å ta bortekampen/andrekampen, skift bare sider neste gang dere gjør det. Det skal gå, men vær raske og snakk sammen. :) Håper det funker!

EDIT: Åja, og for å kicke, gå inn på view players eller view list of players eller noe, og trykk på navnet deres også er det to valg, "Mute og Kick". You know which one to press. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Veit ikke noen annen måte å gjøre det på. Hadde mest sannsynlig ikke fått spilt kvart/semi uansett så. :) Men hvis du har strict NAT så spørs det jo om du får kobla til de andre her også da. Hvertfall de som har kobla gjennom pcen slik som meg.

Men du kan ta plassen du. :)

Pleier å spille med Torkeldl, og vi merker aldri noe til det :/

But thanks, vist du ikke vil teste det forslaget som tc47 kom med?

Har ikke mic da, såe det er kanskej et problem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...