Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Faen ta altså. Dette kommer ikke til å gå. What the fuck. Hva skjer? :O HAr ikkje skjedd med meg før.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan ikkje joine party engang. Hva faen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da er sikkert NATen din like fucka som min. Hva gjør vi nå? =/ Hvis vi ikke får spilt så kan du godt få komme videre, for jeg har ikke mulighet til å spille fra søndag og ut hele neste uke så.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Da er sikkert NATen din like fucka som min. Hva gjør vi nå? =/ Hvis vi ikke får spilt så kan du godt få komme videre, for jeg har ikke mulighet til å spille fra søndag og ut hele neste uke så.. Vi prøver å fikse det før vi drar noe konklusjoner ;p Dette drite her skjer med meg sånn 2/10 quick ranked kamper jeg prøver også. Kan teste om jeg finner de NAT innstillingene. Endret 25. februar 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har du koblet gjennom pc eller er du rett på en router? Hvis du er rett på en router er det ikke umulig, ligger masse videoer om det på youtube. Men om du er kobla via den trådløse på en pc er det litt verre, det er jeg og jeg har ikke fått til å åpne NATen. =/ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Rett på router. Min NAT står som strict. Hm Tester no UPnP shit :E Butno, routeren støtter ikke det. Vi har sånn random enivest router med innebygd trådløs.. :/ Endret 25. februar 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Da er det garantert derfor. http://www.youtube.com/results?search_type...p;oq=strict+nat Kan jo se om du finner noe der.. Endret 25. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da er det garantert derfor. Geeeh.. Dritt. Hvordan skal vi gjøre det da? Mulig å skifte på kampprogrammet eller noe? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Da er det garantert derfor. Geeeh.. Dritt. Hvordan skal vi gjøre det da? Mulig å skifte på kampprogrammet eller noe? Hvordan da tenker du? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når må første runde være ferdigspillt? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Når må første runde være ferdigspillt? Fredag 23:59. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da er det garantert derfor. http://www.youtube.com/results?search_type...p;oq=strict+nat Kan jo se om du finner noe der.. Problemet er at den jævla routeren vår har 0 innstillinger. Spesialrouter shit fra Enivest : / Hvordan da tenker du? Dno. Vi kan bytte motstander med noen? MEn de fleste kampene er jo allerede ferdigspilt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ahh da er det dritt. Har samme problem, har ikke noe innstillinger på routeren. Jævlig latterlig. Da veit jeg ikke hva vi gjør. Skal som sagt bort hele neste uke, så du kan sikkert bare få plassen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ahh da er det dritt. Har samme problem, har ikke noe innstillinger på routeren. Jævlig latterlig. Da veit jeg ikke hva vi gjør. Skal som sagt bort hele neste uke, så du kan sikkert bare få plassen. Hehe.. Sier ikke nei vist du gir meg spotten! Enda jeg føler det er en småbitter måte å gi videre på.. GLedet meg til min første Cup kamp på HW forumet ;p Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Veit ikke noen annen måte å gjøre det på. Hadde mest sannsynlig ikke fått spilt kvart/semi uansett så. Men hvis du har strict NAT så spørs det jo om du får kobla til de andre her også da. Hvertfall de som har kobla gjennom pcen slik som meg. Men du kan ta plassen du. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 I følge reglene er det visst sånn at hvis en spiller trekker seg og gir fra seg sin plass er det dermed spilleren som først røk ut av turneringen som får gjøre et herlig comeback. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Det er en måte dere kan få det til, men den må man være rask til. Først og fremst, snakk på headsett eller noe, fordi det er hastesak. En av dere gå inn på be a pro 10v10 team play, og lag en session, og si det med en gang til den andre at den er laget, og bare finn det på listen av "custom search" eller whatever det er. Så når den andre er der inne, begge trykk ready umiddelbart sånn at ingen andre får bli med. Husk å velge lag før dere trykker ready da, det kan kapteinen på begge lag gjøre. Også, hvis dere klarer å trykke ready før noen andre kommer inn, er det bare å fikse opp laget som dere vil ha det også trykk "Any" som posisjon etter team management, for da blir det jo en vanlig 1v1 kamp. Husk også å skift kameravinkel fra Pro cam til det vanlige tele. Det funker garantert, hadde problem med å spille mot en kompis for litt lenge siden og be a pro funket alltid da man bare kunne trykke ready alltid uten problem. MEN, hvis noen kommer inn før dere er klare (dere må være kaptein, så den som kommer inn på session den andre har laget må være første inne på rommet etter creator), så kan dere bare starte kampen, velg any og alt som vanlig; også kan dere "kicke" de andre spillerne sånn at det blir 1v1 mot dere. For å ta bortekampen/andrekampen, skift bare sider neste gang dere gjør det. Det skal gå, men vær raske og snakk sammen. Håper det funker! EDIT: Åja, og for å kicke, gå inn på view players eller view list of players eller noe, og trykk på navnet deres også er det to valg, "Mute og Kick". You know which one to press. Endret 25. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Veit ikke noen annen måte å gjøre det på. Hadde mest sannsynlig ikke fått spilt kvart/semi uansett så. Men hvis du har strict NAT så spørs det jo om du får kobla til de andre her også da. Hvertfall de som har kobla gjennom pcen slik som meg. Men du kan ta plassen du. Pleier å spille med Torkeldl, og vi merker aldri noe til det :/ But thanks, vist du ikke vil teste det forslaget som tc47 kom med? Har ikke mic da, såe det er kanskej et problem? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kan prøve over msn? Micen min er fucka den også så. Edit: Hva er det for noe piss da Points? Det er VISST sånn? Det er da bare rett og rimelig at Winydancer får plassen min om jeg trekker meg av tekniske årsaker vel. Endret 25. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Kan prøve over msn? Micen min er fucka den også så. Edit: Hva er det for noe piss da Points? Det er VISST sånn? Det er da bare rett og rimelig at Winydancer får plassen min om jeg trekker meg av tekniske årsaker vel. Jeg vet ikke. Men reglene sier så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg