torkeldl Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Mangla litt fin grønn skrift på meg og! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du kom virkelig forsent denne gangen også Mutu. Men siden dette er cup og ikke vil ta så lang tid kan jeg reservere deg inn på neste. Men folkens, dere må få spilt kampene deres, jeg setter en frist til onsdag 23:59. Da driter du på draget tror jeg. Jeg får ikke spilt før onsdag ettermiddag/kveld, og det før eller etter kampen, så går greit med meg, men tipper halvparten her ikke kommer til å få spilt før det. Heyman. Vi er vell up against each other. Når har du tid? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du kom virkelig forsent denne gangen også Mutu. Men siden dette er cup og ikke vil ta så lang tid kan jeg reservere deg inn på neste. Men folkens, dere må få spilt kampene deres, jeg setter en frist til onsdag 23:59. Da driter du på draget tror jeg. Jeg får ikke spilt før onsdag ettermiddag/kveld, og det før eller etter kampen, så går greit med meg, men tipper halvparten her ikke kommer til å få spilt før det. Heyman. Vi er vell up against each other. Når har du tid? Har tid fra i morgen ettermiddag og ut uka jeg egentlig. Men ikke i morgen kveld da, da skjer det viktigere ting som jeg regner med at du skal følge med på også. Men før eller etter kampen i morgen burde gå greit for min del, med mindre det kommer opp noe uforutsett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå er det jo bare tre stykker igjen, satser på å bli ferdig i morgen da! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg og Benitez har planlagt å spille kampene våre IRL på fredag, så det går nok ikke. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har tid fra i morgen ettermiddag og ut uka jeg egentlig. Men ikke i morgen kveld da, da skjer det viktigere ting som jeg regner med at du skal følge med på også. Men før eller etter kampen i morgen burde gå greit for min del, med mindre det kommer opp noe uforutsett. Yes sir, fra 20.00 og utover imorgen er det no-go for meg. Men vi kan si Torsdag? Siden noen andre her skal spille på Freddan? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Dette kan bli bra, slå ut The Game i første runde Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har tid fra i morgen ettermiddag og ut uka jeg egentlig. Men ikke i morgen kveld da, da skjer det viktigere ting som jeg regner med at du skal følge med på også. Men før eller etter kampen i morgen burde gå greit for min del, med mindre det kommer opp noe uforutsett. Yes sir, fra 20.00 og utover imorgen er det no-go for meg. Men vi kan si Torsdag? Siden noen andre her skal spille på Freddan? Det går bra. La deg til på msn, så kan vi ta det litt nærmere. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det går bra. La deg til på msn, så kan vi ta det litt nærmere. [email protected] Dno om det er riktig som står i profilen ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg og Benitez har planlagt å spille kampene våre IRL på fredag, så det går nok ikke. Ok Om points får rumpa i gir, så får vi kanskje unnagjort 1/4 til helga da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg blir borte hele neste uke, så er nødt til å ryke enten nå eller i kvarten, hvis den spilles i helga. Men spiller nå som vanlig og tar det som det kommer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg og Benitez har planlagt å spille kampene våre IRL på fredag, så det går nok ikke. Ok Om points får rumpa i gir, så får vi kanskje unnagjort 1/4 til helga da. Er vel ikke akkurat jeg som må få ræva i gir. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan spille nå og fram til kampen om du er ledig Winy.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kan spille nå og fram til kampen om du er ledig Winy.. Tja.. Why not..! Hiver deg innpå Xbox Live.. Fuck, må skaffe ny XBOX live.. 2 min Endret 25. februar 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan spille nå og fram til kampen om du er ledig Winy.. Tja.. Why not..! Hiver deg innpå Xbox Live.. Da kommer jeg inn. Snakker vi Real Madrid - Liverpool? Jeg vil være RM i så fall. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan spille nå og fram til kampen om du er ledig Winy.. Tja.. Why not..! Hiver deg innpå Xbox Live.. Da kommer jeg inn. Snakker vi Real Madrid - Liverpool? Jeg vil være RM i så fall. Haha. Greit for meg Men gi meg noen minutter.. Må fikse XBOX live Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du er Liverpool da? Den er god. Adda deg. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Du er Liverpool da? Den er god. Adda deg. Nicenice. 2 min wtf skjedde? ;p øhm. Invite meg? Endret 25. februar 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Faen ta altså. Dette kommer ikke til å gå. Edit: Hmm.. Veit du hva NATen din står som? Min er moderate og jeg får ikke endra det. Endret 25. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg