Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points


banansplitt™

Anbefalte innlegg

FY FAEN DET ER IKKE MULIG Å HA SÅ MYE FLAKS!

 

Først slipper gaamst unna en kalas-seier i kamp nr.1. Så scorer han 2 forbanna flakse-mål i kamp nr. 2. Alle situasjoner går din vei, alle returer alle 2. baller osv. Og neida, jeg kommer alene med keeper på overtid men den drittkeepern redder.

 

Game hadde faen meg rett:

 

han har jævla med flaks.
Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FY FAEN DET ER IKKE MULIG Å HA SÅ MYE FLAKS!

 

Først slipper gaamst unna en kalas-seier i kamp nr.1. Så scorer han 2 forbanna flakse-mål i kamp nr. 2. Alle situasjoner går din vei, alle returer alle 2. baller osv. Og neida, jeg kommer alene med keeper på overtid men den drittkeepern redder.

 

Game hadde faen meg rett:

 

han har jævla med flaks.

 

 

ikke drit deg ut a, du vant 3-1 og jeg vant 3-0. skuffet over hvordan du takler tapet, jeg kjørte rundt med deg i siste kampen...

Lenke til kommentar

Stemmer at du vant 3-0, glemte et mål. Men at du slapp unna 6-7 mål i 1. kampen er latterlig. Ikke at jeg ikke hadde sjanser i kamp nr. 2. Ene målet ditt var jo så forbanna random. Keeper klarer ikke holde ballen elns og slipper den bare rett ned så du kan score. Mål nr. 2 er jo deflection og den havner hos deg.

 

Uansett, jeg har ikke tilgang på xbox live på en uke så null stress å ryke ut i grunn.

Lenke til kommentar
Stemmer at du vant 3-0, glemte et mål. Men at du slapp unna 6-7 mål i 1. kampen er latterlig. Ikke at jeg ikke hadde sjanser i kamp nr. 2. Ene målet ditt var jo så forbanna random. Keeper klarer ikke holde ballen elns og slipper den bare rett ned så du kan score. Mål nr. 2 er jo deflection og den havner hos deg.

 

Uansett, jeg har ikke tilgang på xbox live på en uke så null stress å ryke ut i grunn.

 

 

Jeg gidder ikke å bli dratt inn i en ordvoldtekt her, da jeg allerede har blitt advart av admin en gang idag.

 

Men var det ikke du som bl.a. sa at cupen ble laget fordi all tvil skal vekk og at det ikke lenger skal gå ann å skylde på flaks osv.

 

Føler at jeg var mer overlegen i den andre kampen enn du var i første kampen så 4-3 er et veldig riktig resultat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Da var Points ute og det tilspisser seg. 15pers igjen og deriblant storfavoritt Game som skybett har gitt en 1/1 i odds på at tar hjem tittlen. Spenningen i ligaen ble tidlig drept da han hadde vunnet den med god margin, så at den ble avviklet er nok de fleste nøytrale lykkelig over.

 

skybett gir tc47 joker oddsen som nærmeste utfordrer, mens det er spådd at gaamst kan havne høyt om han slipper unna disse to tidlig i turneringa.

Lenke til kommentar
Du kom virkelig forsent denne gangen også Mutu. :p

 

Men siden dette er cup og ikke vil ta så lang tid kan jeg reservere deg inn på neste. ;)

 

Men folkens, dere må få spilt kampene deres, jeg setter en frist til onsdag 23:59.

Da driter du på draget tror jeg. Jeg får ikke spilt før onsdag ettermiddag/kveld, og det før eller etter kampen, så går greit med meg, men tipper halvparten her ikke kommer til å få spilt før det.

Lenke til kommentar
Du kom virkelig forsent denne gangen også Mutu. :p

 

Men siden dette er cup og ikke vil ta så lang tid kan jeg reservere deg inn på neste. ;)

 

Men folkens, dere må få spilt kampene deres, jeg setter en frist til onsdag 23:59.

 

Kan du ikke si fredag 23:59 da? Pliiis :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...