kloffsk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor mange skill points har dere? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kvartfinale: The Game 1 - 3 gaamst gaamst 3 - 5 The Game Game lå under 3-1 i andre kampen, og med et sykt comeback klarte han 3-5 og er dermed videre på bortemål! Da er siste semi-finalen: torkeldl (Torkel89) - The Game (Gameinho) Og deretter møter jeg vinneren i finalen. Torkel: Gameinho har sendt deg friend request på Live, så du må avtale med han der når du vil spille mot han. Han har ikke mulighet å skrive på forumet pga. utestengelse så du må fikse det der. Endret 3. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Up against The Game altså.. jaja. Kjekt å være underdog! Om han er online nå kan vi kanskje ta kampen nå i natt. Selv om jeg ikke har varmet opp noe som helst. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Game: kan ikke kan spille i kveld. Tar det i mårra eller i løpet av de nærmeste dagene. Han sier at han sender deg PM. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg blir så jævli oppgitt av å spille mot deg, tc. Du har det vi kidsa her i Malvik kaller "Larsi". Det har du og! Du kan ha sykt mye larsi noen ganger! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Rydding av off topic er gjennomført. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Om ikke folk klarer å holde disse trådene fri for diskusjon og krangel rundt hvem som pisser lengst, så vil supercups og andre sosiale greier bli en kortlevet greie i dette forumet. Den som styrer cup'en har ansvaret for at folk oppfører seg i tråden hans og ikke krangler. Ergo forventer jeg at trådstartere IKKE er med å se hvem som klarer å pisse lengst, men holder seg seriøs og rapporterer det han kommer over av slikt. Å skryte av hvor god man er fordi man KNUSTE den andre er heller ikke ok i min bok. Om en trådstarter ikke klarer å holde tråden sin under kontroll, stenges cup'en og trådstarter får ikke lov til å åpne nye cuper. Dette betyr at trådstarter bør få sine deltakere til å godta NULL KØDD før de signer opp. Jeg har talt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 torkeldl - The Game Dere har til i kveld (05.03) kl 23:59 på å spille semifinalene deres, intet unntak siden det har drøyd så lenge nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Enig, det er så kjedelig å vente. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg bumper denne igjen; torkeldl, The Game, spill kampen deres eller send melding, ellers vet dere hvilket regel som trer i kraft. Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Heyhey! Sitte på skulen endå eg.. Eksamen nærma seg.. Edit: Greit, skal prøve å få kontakt med TheGame.. Han er utestengt frå forumet her elns? Håpa han er online på xbox live når eg kjem heim då.. Noken som har MSN'n hans eller? Endret 5. mars 2009 av torkeldl Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Okey setter fristen til 01:00 da. Hvis vi ikke hører noe fra Game går du til finalen på walkover... for tredje gang. :!: Endret 5. mars 2009 av Points Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha! Fortena jo lett ein plass i finalen eg ! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Game kom på msn nå, men svarer ikke. Prøv å PM han eller noe. Eller se om han er på live. Keen å spille finalen ASAP! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Okey her får du 2 valg torkeldl: Game har tilbudt plassen sin til meg / han lar deg vinne på walkover. Reglene er klare på at om en spiller trekker seg vil den som først gikk ut av turneringen tre inn i hans plass. Valg: 1. Du møter meg, som den intredne, til en spektakulær semifinale. 2. Du går videre på walkover. Make your choice. Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Då tar vi ein semifinale mellom meg og deg Points Eg er med rundt halv 12. Gidd ikkje ein walkover'e meg til finalen, då kan eg heller gå på ein smell i semien! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sweet, si ifra her når dere kicker off så skal jeg følge med på 360'n. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg stiller som underdog i denne semifinalen, men torkel skal få seg en enorm overraskelse når gutta går ut i 100 på Old Trafford. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sette 400 kr på Torkel. Noen som stiller som bookmaker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg