Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvartfinale:

The Game 1 - 3 gaamst

gaamst 3 - 5 The Game

Game lå under 3-1 i andre kampen, og med et sykt comeback klarte han 3-5 og er dermed videre på bortemål!

Da er siste semi-finalen:

torkeldl (Torkel89) - The Game (Gameinho)

Og deretter møter jeg vinneren i finalen.

Torkel: Gameinho har sendt deg friend request på Live, så du må avtale med han der når du vil spille mot han. Han har ikke mulighet å skrive på forumet pga. utestengelse så du må fikse det der.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Om ikke folk klarer å holde disse trådene fri for diskusjon og krangel rundt hvem som pisser lengst, så vil supercups og andre sosiale greier bli en kortlevet greie i dette forumet.

Den som styrer cup'en har ansvaret for at folk oppfører seg i tråden hans og ikke krangler. Ergo forventer jeg at trådstartere IKKE er med å se hvem som klarer å pisse lengst, men holder seg seriøs og rapporterer det han kommer over av slikt.

Å skryte av hvor god man er fordi man KNUSTE den andre er heller ikke ok i min bok.

Om en trådstarter ikke klarer å holde tråden sin under kontroll, stenges cup'en og trådstarter får ikke lov til å åpne nye cuper. Dette betyr at trådstarter bør få sine deltakere til å godta NULL KØDD før de signer opp.

Jeg har talt.

Lenke til kommentar

Heyhey! Sitte på skulen endå eg.. Eksamen nærma seg..

Edit: Greit, skal prøve å få kontakt med TheGame.. Han er utestengt frå forumet her elns? Håpa han er online på xbox live når eg kjem heim då..

Noken som har MSN'n hans eller?

Endret av torkeldl
Lenke til kommentar

Okey her får du 2 valg torkeldl:

Game har tilbudt plassen sin til meg / han lar deg vinne på walkover. Reglene er klare på at om en spiller trekker seg vil den som først gikk ut av turneringen tre inn i hans plass.

Valg:

1. Du møter meg, som den intredne, til en spektakulær semifinale.

2. Du går videre på walkover.

Make your choice.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...