Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Denne turneringen kan man faen meg vinne uten å ha spilt én jævela kamp.

Ja, man burde ikke være med om man vet at man skal bort ganske snart, eller at du ikke vet 100% at live virker.

Lenke til kommentar

Herre.. 3-0 i siste kampen.. Grattis Tobbe!

4-1 sammenlagt, sterkt. Helt utrolig hvor mye du forbedret deg fra de 2 første kampene. Der hadde du vell totalt 2 målsjangser i begge kampene, og scorer et mål som er 100% min feil etter en horribel tilbakepasning til keeper. Samtidig burde jeg vell ha scoret 4-5 mål på de 2 første kampene. I siste kampen spiller du jo sinnsykt bra.

Men anyways, grattis :)

Lenke til kommentar

Regner med cupadmin har fått med seg hvem som er videre osv? Synst vi skal forte oss med å bli ferdig med denne turneringen her, og starte en skikkelig.. Der alle kampene spilles. Kjedelig med walkover-walkover-walkover-finale. Var ikke derfor jeg meldte meg på :p

Lenke til kommentar

Hehe, er sikkert med i halv 1 tida.. Om det funker for deg.. Kanskje du kan lære meg litt trickz før semien! ;P

Tviler STERKT på at jeg fortjenter å være i semifinalene! Haha! :D Er ingen stor FIFA-spiller.. Har ikke spilt mot noen på forumet før, bare litt ranked kamper online.. Spiller mest med en kompis..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...