Gå til innhold

Bk: Ut på tur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vokser jo trær overalt i dette landet,og noen ganger opp av hodet til folk. :p Særlig på bilder.

Virker for meg som om guttungen er en smule ut av fokus(også har han jo ikke votter stakkar).

Slike bilder med noe i forgrunnen som her,kan du gjerne bruke blits,det gir som oftest ett mer severdig bilde,og du beholder det fine kveldslyset i bakgrunnen.

Stå på! :thumbup:

PS:Bindalen i Nordland?

Endret av Rodswinger
Lenke til kommentar
Det vokser jo trær overalt i dette landet,og noen ganger opp av hodet til folk. :p Særlig på bilder.

Virker for meg som om guttungen er en smule ut av fokus(også har han jo ikke votter stakkar).

Slike bilder med noe i forgrunnen som her,kan du gjerne bruke blits,det gir som oftest ett mer severdig bilde,og du beholder det fine kveldslyset i bakgrunnen.

Takker for gode råd!

Tror han har varme hender så votter river han av seg i en fei, og jeg tar dem på igjen ja sånn går dagan. :!:

Det er Bindal i Nordland ja, har du vært hær?

Lenke til kommentar

Takker for gode råd!

Tror han har varme hender så votter river han av seg i en fei, og jeg tar dem på igjen ja sånn går dagan. :!:

Det er Bindal i Nordland ja, har du vært hær?

Tja,vegg i vegg;Kolvereid.For mange år siden.Flott område. :thumbup:

Endret av Rodswinger
Lenke til kommentar

Komposisjonen på ditt første bilde beviser at du har et godt øye for bra motiver og du komponerte det veldig bra !

Desverre synes jeg bildet blir ødelagt av en altfor mørk forgrunn og derfor blir det ikke mere en et bra snapshot istedenfor et helt spesielt bilde.

Som noen her nevner kan en blitz brukes men på et kompakt kamera og kansje det er reflekser på dressen til barnet ? så tror jeg ikke blitz

blir så veldig bra, må da evt softe den med en klar tape eller noe over blitz lampa.

Votter og barn er et kjent problem ja, med mindre man ikke limer de på hendene med superlim går de raskt av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...