bindalingen Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei Slenger inn et bilde når jeg og min sønn var på en liten tur. Det er ikke etterbehandlet noe, tatt med et kompaktkamera. Er det noe bra i det hele tatt? Endret 23. februar 2009 av bindalingen Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei og velkommen! Ser ingen feil på bildet jeg ;komposisjonen sitter,skarpt og fint,godt nok lys,men; et litt kjedelig bilde som vil drukne i mengden,det som redder det,er den lille i hjørnet. Fototeknisk greit. Endret 23. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
bindalingen Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Takker for respons. Er dette et mere fengende bilde? Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Litt uheldig med buske voksende ut fra hodet på minstemann. Lenke til kommentar
bindalingen Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Litt uheldig med buske voksende ut fra hodet på minstemann. Ja det er vell genetisk Takker for respons, klare ikke å se slikt selv før det blir påpekt av noen andre. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Det vokser jo trær overalt i dette landet,og noen ganger opp av hodet til folk. Særlig på bilder. Virker for meg som om guttungen er en smule ut av fokus(også har han jo ikke votter stakkar). Slike bilder med noe i forgrunnen som her,kan du gjerne bruke blits,det gir som oftest ett mer severdig bilde,og du beholder det fine kveldslyset i bakgrunnen. Stå på! PS:Bindalen i Nordland? Endret 23. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
bindalingen Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Det vokser jo trær overalt i dette landet,og noen ganger opp av hodet til folk. Særlig på bilder.Virker for meg som om guttungen er en smule ut av fokus(også har han jo ikke votter stakkar). Slike bilder med noe i forgrunnen som her,kan du gjerne bruke blits,det gir som oftest ett mer severdig bilde,og du beholder det fine kveldslyset i bakgrunnen. Stå på! PS:Bindalen i Nordland? Takker for gode råd! Tror han har varme hender så votter river han av seg i en fei, og jeg tar dem på igjen ja sånn går dagan. :!: Det er Bindal i Nordland ja, har du vært hær? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Fine bilder, men som nevnt tidligere kunne du prøvd med blits. Nå blir forgrunnen og ungen litt mørk. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Det vokser jo trær overalt i dette landet,og noen ganger opp av hodet til folk. Særlig på bilder.Virker for meg som om guttungen er en smule ut av fokus(også har han jo ikke votter stakkar). Slike bilder med noe i forgrunnen som her,kan du gjerne bruke blits,det gir som oftest ett mer severdig bilde,og du beholder det fine kveldslyset i bakgrunnen. Stå på! PS:Bindalen i Nordland? Takker for gode råd! Tror han har varme hender så votter river han av seg i en fei, og jeg tar dem på igjen ja sånn går dagan. :!: Det er Bindal i Nordland ja, har du vært hær? Tja,vegg i vegg;Kolvereid.For mange år siden.Flott område. Endret 25. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Veldig bra komposisjon etter min mening også veldig bra bilde med tanke på det er tatt med kompaktkamera. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Komposisjonen på ditt første bilde beviser at du har et godt øye for bra motiver og du komponerte det veldig bra ! Desverre synes jeg bildet blir ødelagt av en altfor mørk forgrunn og derfor blir det ikke mere en et bra snapshot istedenfor et helt spesielt bilde. Som noen her nevner kan en blitz brukes men på et kompakt kamera og kansje det er reflekser på dressen til barnet ? så tror jeg ikke blitz blir så veldig bra, må da evt softe den med en klar tape eller noe over blitz lampa. Votter og barn er et kjent problem ja, med mindre man ikke limer de på hendene med superlim går de raskt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå