Gjest jeansgutt Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hei ! jeg er ei jente som har vært sammen med typen min en stund..En gang vi skulle ha sex , ville han at jeg skulle ta på ballene hans , men han ville også at jeg skulle fingre han i anal ' en .. jeg vet ikke helt hva jeg synes om dette , men jeg synes det er utrolig ekkelt .. fordi , jeg har opplevd ulumskheter på fingeren etter fingringen , min kjæreste er gutt og blir veldig kåt av dette .. Er han homoseksuell ? eller liker han bare følesen ? setter stor pris på svar ! Nei, han er ikke homo, gjør dette selv og liker at dama mi gjør det på meg. Av den enkle grunn at dette er mega digg og gir meg mye sterkere orgasmer, som nesten er til å bli sprø av. Det tar helt av og jeg blir faktisk villere og stønner høyere enn dama mi. Må være guttenes g-punkt tror jeg, må alltid ha en finger eller en dildo i rumpa spesielt når orgasmen kommer:) Jeg bruker å vaske meg godt bak først, er lissom ikke digg å få "ting på fingrene lissom, skjønner deg godt der. Be han vaske seg godt før dere har sex neste gang. Lenke til kommentar
katiemore Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Egentlig er det ikke merkelig om han vil at du skal stikke fingeren opp i rompa pån'. Menn har jo prostataen inni der, og det er en veldig erogen sone Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei ! jeg er ei jente som har vært sammen med typen min en stund..En gang vi skulle ha sex , ville han at jeg skulle ta på ballene hans , men han ville også at jeg skulle fingre han i anal ' en .. jeg vet ikke helt hva jeg synes om dette , men jeg synes det er utrolig ekkelt .. fordi , jeg har opplevd ulumskheter på fingeren etter fingringen , min kjæreste er gutt og blir veldig kåt av dette .. Er han homoseksuell ? eller liker han bare følesen ? setter stor pris på svar ! Hehe, dette var litt gøy å lese. Han er ikke nødvendigvis homo, det er rent fysiologisk. De fleste gutter liker det. Om du får brune ting eller mais eller noe på fingeren, så be han gå på do først og vaske seg skikkelig både utenpå og inni. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Mais av alle ting da *blurp* Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er gutt, å jeg har hatt ei som ville desperat fingre meg i rumpa. Si det som det er, neitakk. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Haha. Hadde helst vasket stumpen min/stumpen til frøkna om jeg skulle ha skjendet freden med slik aktivitet Hvordan vasker man inni analen? xP Edit: Hullet er ikke store greia, og å få inn noe meget som en vannstråle blir vanskelig. Eller tenkte du før-"akten"-action? Som i å stikke en tynn klut på fingeren opp? Du kan vel ta en imsdalflaske elns å sette tuten i analåpningen å sprute inn ? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg