Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fingring i anal

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Denne tråden fikk meg til å virkelig ha lyst til å prøve tarmskylling. Ingen seksuell-stimuli inni bildet heller.

Tarmskylling er utrolig ekkelt (edit: for alle :p).

Faren min hoppa inn i akkurat det, og han sa det var som å bli voldtatt

i fire-fem sekunder. Før det ble verre, da.

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden fikk meg til å virkelig ha lyst til å prøve tarmskylling. Ingen seksuell-stimuli inni bildet heller.

Tarmskylling er utrolig ekkelt hvis du er mann.

Faen, jeg tenkte at det hadde vært deilig å vært *clean* i tarmene...

Lenke til kommentar

Er det ikke like ekkelt hvis du er dame? :p Jeg tok ikke den helt. Kan skjønne det om typen i forholdet liker å leke seg i toeren på damen, men...

Lenke til kommentar

Er det ikke like ekkelt hvis du er dame? :p Jeg tok ikke den helt. Kan skjønne det om typen i forholdet liker å leke seg i toeren på damen, men...

Burde nok endre på det :p

Lenke til kommentar

Det jeg sier er at man godt kan være skaphomofil (selvnektende homofil, men like fullt; homofil) selvom man er sammen med en person av det motsatte kjønn. De fleste skaphomofile prøver først å få et, eller flere, forhold med det motsatte kjønn til å fungere, før de kommer ut av skapet. Noe subjektet i denne diskusjonen muligens også prøver på.

Lenke til kommentar
Det jeg sier er at man godt kan være skaphomofil (selvnektende homofil, men like fullt; homofil) selvom man er sammen med en person av det motsatte kjønn. De fleste skaphomofile prøver først å få et, eller flere, forhold med det motsatte kjønn til å fungere, før de kommer ut av skapet. Noe subjektet i denne diskusjonen muligens også prøver på.

Selvsagt. Det har du helt rett i, men i i dagens samfunn er det så mye rart når det kommer til sex og seksualitet at for meg er det en mye større sjanse for at fyren bare liker å bli fingret i rompa uten at det trenger å være noe homofilt ved det.

Men som sagt, du har rett i det du sier.

Lenke til kommentar
Hei ! jeg er ei jente som har vært sammen med typen min en stund..

En gang vi skulle ha sex , ville han at jeg skulle ta på ballene hans , men han ville også at jeg skulle fingre han i anal ' en ..

jeg vet ikke helt hva jeg synes om dette , men jeg synes det er utrolig ekkelt .. fordi , jeg har opplevd ulumskheter på fingeren etter fingringen ,

min kjæreste er gutt og blir veldig kåt av dette ..

Er han homoseksuell ?

eller liker han bare følesen ?

setter stor pris på svar !

fetisj fetisj fetisj!

Lenke til kommentar
For å være helt på den sikre siden kan du jo be han la være å spise noe som helst i ei uke i forveien :!:

Eller bare mais! Nice!

*plukke ut mais*.

Homser gjør det jo hele tiden. Vi er ikke så ulike vi hetrofile ;)

Det jeg prøver å si at det er helt normalt.

Du har de som tigger etter å bli tatt i ræva, og de som synes det er vondt.

Smaken er som baken? :p

Be han om å vaske seg godt i stjerten før dere hopper i høyet. Renslighet er en stor fordel.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis han liker å få fingeren din opp i rompa, kan det vel ikke være noe problem for han å fingre litt oppi der på egenhånd i dusjen på forhånd.. Hvis jeg skulle fått en finger opp i rompa, skulle jeg vært ganske sikker på at dama ikke fikk med seg en overraskelse ut igjen..

Og, nei - han er ikke homofil. Han har tydeligvis sex med deg, en kvinne.

Lenke til kommentar

Merkelig saker...

Jeg kan ikke på noe som helst måte tro at noen av gutta i denne tråden noen gang har fått prostata (riktig skrevet tro?) orgasme. Husker jeg holdt på med en dame, før hu førte en finger opp i rumpa mi. Jeg kom på 0,0001 sekunder og er en av de sykeste orgasmene jeg noen gang har hatt.

Dog, vet ikke dama hva hun driver med er det bare styr og ikke alltid bare behagelig.

Og, jeg kan også nevne at jeg ikke er verken bifil eller homoseksuell.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...