Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fingring i anal

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Solfrid_*

Hei ! jeg er ei jente som har vært sammen med typen min en stund..

En gang vi skulle ha sex , ville han at jeg skulle ta på ballene hans , men han ville også at jeg skulle fingre han i anal ' en ..

jeg vet ikke helt hva jeg synes om dette , men jeg synes det er utrolig ekkelt .. fordi , jeg har opplevd ulumskheter på fingeren etter fingringen ,

min kjæreste er gutt og blir veldig kåt av dette ..

Er han homoseksuell ?

eller liker han bare følesen ?

setter stor pris på svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du spørre om han er homoseksuell om han har seg med ei jente?

Grunnen til at veldig mange har sex er jo nettopp fordi at det føles godt ut, og det er ikke uvanlig at folk skiller seg ut når det kommer til nytelse og stimuli.

Om du synes det er ekkelt, si det til han. Når han er ærlig og tør å si at han vil at du skal fingre han i rumpa synes jeg du skal være så ærlig tilbake og si at du ikke liker det.

Lenke til kommentar
Haha. Hadde helst vasket stumpen min/stumpen til frøkna om jeg skulle ha skjendet freden med slik aktivitet ;)

Hvordan vasker man inni analen? xP

Edit: Hullet er ikke store greia, og å få inn noe meget som en vannstråle blir vanskelig.

Eller tenkte du før-"akten"-action? Som i å stikke en tynn klut på fingeren opp?

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar

Er ikke dermed sagt at man får avføring på fingeren da.

Nedre del av tarmen er som regel tom så lenge man ikke må på do.

Edit: Mange måter å rengjøre tarmen på også, dusjen er nevnt og det finnes spesielle skyllepumper å få kjøpt også. Evt. gå for klystèr men det er litt i overkant drastisk.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Be han kjøre fingen litt oppi rompa på seg sjølv i dysjen før du skal ta fingen i rompa på han.

Har du fingen veldig langt inne siden du får ulumskheter på den?

Det holder nok å bare leika seg litt i opningen og ta den rett innfor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...