Chaz0r Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, et enkelt å kjapt spørsmål(Fant ikke noe når jeg søkte, men søkte sikkert ikke godt nok. Kome igjen, bare begynn å blame meg). Spørsmålet er jo da om det går ann å gi bort xbox live subscriptions? Altså ikke det å kjøpe et ett års kortkode eller noe, men det å betale å gi bort et abonnoment på konsollen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 du tenker på å lage en ny gamertag og kjøpe abonnement og gi bort konsollen? Det skal gå bra det. Eller tenkte du på å gi bort din egen gamertag, det går vel fint det å. Bare ny bruker får tilgang til xboxlive id og passord. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg tror han mener han har en venn/bror/no anna han vil gi 1 års gold til, men ikke kjøpe kort. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ja, han kan vel kjøpe en kode og gi bort. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ja, han kan vel kjøpe en kode og gi bort. Se her: Altså ikke det å kjøpe et ett års kortkode eller noe, men det å betale å gi bort et abonnoment på konsollen? Tror han spør om det er mulig å gi live subscription til en venn (eller noe) UTEN at den som får Live må gjøre noe Men @Chaz0r. Jeg er ikke sikker på om det du spør om går, men du kan jo bare gjøre som audi_a8 og gi bort koden, så kan den som skal få den skrive den inn selv Kanskje det enkleste? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Det er det enkleste, ja. Men man får ikke 1-månedskort, å det er det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) du får 1 måneds kort på: http://xboxliveuk76.com/index.php?products...&prod_id=23 kjøpte der sjøl til dattera mi. Endret 25. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå