rakanishu Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hei, Jobber med særemne i norsk nå, og min problemstilling er som følger: "Hvordan påvirker reklamen oss på Internett som forbrukere, og hvilke virkemidler finnes det i reklamen." Det jeg lurer på er om noen vet om noen fiffige sider med statistikk og historie om emnet? Sliter litt med å filtrere ut nyttig informasjon gjennom google osv. Takker på forhand Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sliter litt med å filtrere ut nyttig informasjon gjennom google osv. lese hele innlegget kanskje seigmann..? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 nope.. men google har svar på alt.. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 filtrere UT nyttig informasjon? 8) Søk på "hvordan finne det jeg leter etter" på google Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 filtrere UT nyttig informasjon? 8) Søk på "hvordan finne det jeg leter etter" på google Jes... Du er enig med meg at man finner alt på google? 8) Lenke til kommentar
ygo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 filtrere UT nyttig informasjon? 8) Søk på "hvordan finne det jeg leter etter" på google Jes... Du er enig med meg at man finner alt på google? 8) hva skal man i hele tatt med forumer da? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 enig, blir litt for mye "google" her Takk og pris for at google-smilien forsvant.. Er jo ikke alle som er like flinke til å søke heller Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 da får man lære det alle må lære det en eller annen gang.. søk etter guider på google.com! hehehe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Nei, det er ikke alle ting du finner på google. Spørsmålet han stiller er noe som er veldig vanskelig å finne på google. Hvis dere mener dere finner alt, kan dere jo prøve å hjelpe? :wink: og fortell hvilke søkeord dere brukte... Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det særemnet der tror jeg du kommer til å slite litt med. Er ikke så veldig lett å skrive om sånne spesifikke emner. Søkte litt og fant bare en haug om hvordan barn kan påvirkes. Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg vet ihvertfall at pop-up vinduer irriterer!!!! Men jeg synes det hørtes ut som en vanskelig oppgave ja.. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 kan vi? bare hadde et tips jeg.. vil ikke si at jeg er "mester" i å søke.. http://www.google.com/search?sourceid=navc...+som+forbrukere osv .. poenget er at man kutter det litt opp.. så finner man tilslutt det man leter etter Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg vet ihvertfall at pop-up vinduer irriterer!!!! Men jeg synes det hørtes ut som en vanskelig oppgave ja.. pop-up? hvor? google? har ingen popups der jeg.. + det er ikke akkurat en "søk på internett" oppgave.. det er mer en oppgave man må spørre folk på gata med! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Her er jo noe du kan se nærmere på: http://cyberatlas.internet.com/markets/advertising http://directory.google.com/Top/Society/Is...ertising/?tc=1/ http://www.library.unisa.edu.au/internet/p...find/market.htm Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Zamboo... Det bildet ditt... Hehe, trodde først når jeg så det at det var en.... "tissetass".... LoL.. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Zamboo... Det bildet ditt... Hehe, trodde først når jeg så det at det var en.... "tissetass".... LoL.. lol.. enig.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Zamboo... Det bildet ditt... Hehe, trodde først når jeg så det at det var en.... "tissetass".... LoL.. lol.. enig.. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Den oppgave likner sinnsykt på en eksamen jeg tok i norsk eller var det nynorsk for 1-2 år siden...hmm. eller tar jeg kanskje feil? ihvertfall så var "problemstillinga" de veldig lik en av oppgavene som var. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Den oppgave likner sinnsykt på en eksamen jeg tok i norsk eller var det nynorsk for 1-2 år siden...hmm. eller tar jeg kanskje feil? ihvertfall så var "problemstillinga" de veldig lik en av oppgavene som var. Hold deg til saken da mann! Han spurte vel ikke om noen hadde tatt den? Han spurte om hjelp! Kjære Gud ikke si at jeg dreit meg ut nå, håper jeg leste riktig i går... Gidda ikke lese meldingen igjen idag... Er så kjedelig å lese! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå