NorvegianDad Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://www.na24.no/propaganda/article2551547.ece "Kommunikasjonsdirektør i NRK, Sigurd Sandvin, er usikker på effekten, men påpeker at de tar gruppene alvorlig: - Vår årlige profilundersøkelse viser at den generelle betalingsviljen er høy, sier kommunikasjonsdirektør i NRK, Sigurd Sandvin, til NA24. Sandvin påpeker at NRK ikke undervurdere slike grupper. - Det er bra at det er en åpen debatt rundt avgiften. Det skjerper oss. " Jeg må bare lure,hvem er det de spør? Noen her som har vært med på denne profilundersøkelsen? Hadde de spurt meg hadde jeg svart: mellom 1-10 der 1 er lite betalingsvilje og 10 er god betalingsvilje, hadde jeg svart 0! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det finnes allerede flere tråder om NRK-lisensen, blandt annet denne i Politikk og samfunn.delen av forumet i tilleg til denne sticky tråden i Juss-delen av forumet. denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg