Gå til innhold

BK: Tanum kirke i kveldssol II

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en ørliten skjevhet ja...lot være å si noe om det, for jeg maser visst stadig på det.... :!:

RandiA

Nå pleier du jo å måle bra da. :D

Neida,tomsi,bare legg dem ut du,kirken er fotogen den,har selv en forkjærlighet for kirker o.l. bygninger,så vi blir ikke lei,bra dette! :thumbup:

Endret av Rodswinger
Lenke til kommentar

Fin kirke og fint lys, men det er et par ting med komposisjonen jeg ikke er helt enig med. For det første er bildet tatt slik at bare en side er synlig. Jeg tror bildet hadde blitt bedre om en av kortveggene også var synlig. Dessuten har du kuttet toppen av treet foran kirken.

Bortsett fra dette likte jeg komposisjonen godt. Veien frem mot kirken gir fin dybde, og steinen i forgrunnen er nødvendig for at ikke nederste tredje del av bildet skulle bli for kjedelig.

Lenke til kommentar

Fint bilde av en fin kirke!

Enda finere syns jeg (for)sommerbildet ditt av samme motiv var, men dette var da riktig så vinterlig og fint!

Skjønner ikke hvordan i det huleste man kan måle skjevhet på et slit bilde, der man ikke ser noen linjer som kan idikere hva som er rett i horisonten?

:hmm:

Godt observert (eller målt, RandiA :tease: )

Lenke til kommentar
Fint bilde av en fin kirke!

Enda finere syns jeg (for)sommerbildet ditt av samme motiv var, men dette var da riktig så vinterlig og fint!

Skjønner ikke hvordan i det huleste man kan måle skjevhet på et slit bilde, der man ikke ser noen linjer som kan idikere hva som er rett i horisonten?

:hmm:

Godt observert (eller målt, RandiA :tease: )

Du får spørre RandiA. :!:

Lenke til kommentar
Håper dere ikke har gått lei av alle mine bilder av Tanum kirke.

Tom

Dette er en finfin kirke. Her er jeg døpt, konfirmert og har jeg giftet meg.

Hva med andre vinkler Tom? Tanum kirke har flere gode sider.

Pål

Ja det er fin kirke, de andre vinklene kommer når snøen forsvinner :)

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...