Wikransen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Husker dere Super Nintendo? Jeg syns det var en av de beste konsollene ever. Uansett, jeg lurte på hva yndlings spillene deres til Super Nintendo var. Jeg syntes Super Mario 1,2 og 3 var konge(så klart!). Zelda var genialt! Turtles var et ganske tøft spill også. Et zombie spill jeg ikke husker navnet på var også ganske tøft, det handlet om 2 søsken tror jeg som hadde problemer med noen zombier i hagen sin eller noe. Og sist, men ikke minst, Super Metroid. Det var et knall bra spill. Knall bra grafikk, konge sound effects og musikk. Kan bli litt stressa når du spiller det, men det er kanskje litt av sjarmen. Det var mine favoritter... Nå har jeg lyst til å høre deres. Lenke til kommentar
barin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 zelda a link to the past, super mario world, sim city og super street fighter 2 turbo er mine favoritter. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Chrono Trigger, Zelda: Link To The Past, Final Fantasy VI, Super Mario World 1 og 2, F-Zero, Super Probotector, Tetris Attack, Super Metroid, Donkey Kong Country 2. Kort sagt tidenes 2D-konsoll. Lenke til kommentar
Gnurpen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen spill jeg har brukt mange timer på: Lost Vikings 1 og 2 Mega Man X Mystical Ninja Act Raiser Earthworm Jim EVO - Search for Eden Gooftroop Harvest Moon Magical Quest starring Mickey Mouse + oppfølgere. Mighty Max Final Fantasy V og VI Young Merlin Lenke til kommentar
Wikransen Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Earthworm Jim, det er et knall bra spill Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tror jeg setter Secret of Mana høyest, men Final Fantasy VI og Super Mario World var heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå