Gå til innhold

Amobil.no: Hva skjer med SMS MAMMA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Tjenesten er dessverre nede. De som leverer den jobber med saken, men vi har ikke fått noe estimat for når hun våkner til liv igjen.

Ok, bra å høre at det jobbes med det. Sendte en forespørsel til supporten der, men de svarer jo ikke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

sms mamma har i lengre tid hvert offline, eller at det ikke har hvert mulig og sende tekst via msn. nå får jeg skrevet og sendt, men bare noen få meldinger blir mottatt...

hva skjer?

Endret av TSP
Dette innlegget var egen tråd, men ble flettet inn i denne tråden - TSP
Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har nå fått et svar på e-posten jeg sendte til vår leverandør av denne tjenesten, apparat.no. Det viser seg at norske mobiloperatører har gjort det vanskeligere å sende bulk-meldinger fra utenlandske operatører (SMS Mamma bruker en operatør i Kroatia). Det har ført til litt problemer i det siste, og ender dessverre med at leverandøren vil legge ned tjenesten. Det vil stenges for kjøp av nye credits, og det vil være mulig å bruke allerede kjøpte credits i en periode framover. Leverandøren vil vurdere en relansering med direkteavtaler mot norske mobiloperatører, men tjenesten vil bli dyrere i bruk og vi vet ikke ennå om det kan bli interessant å fortsette å tilby tjenesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...