stue Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har ikke fungert på mange dager nå. Meget irriterende å betale for en tjeneste som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har vel en 10 credits der ennå, brukte den når jeg skulle lage handleliste, sendte til mobilen. Lenke til kommentar
stue Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har vel en 10 credits der ennå, brukte den når jeg skulle lage handleliste, sendte til mobilen. hehe..smart. Men fungerer det hos deg nå? Har ikke fungert her på tre, fire dager. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hæ? Hva har jeg ikke fått med meg? SMS Mamma? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 SMS Mamma: Dette trenger du å vite Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Heavy. Synd jeg ikke bruker MSN. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei, Tjenesten er dessverre nede. De som leverer den jobber med saken, men vi har ikke fått noe estimat for når hun våkner til liv igjen. Lenke til kommentar
stue Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Hei,Tjenesten er dessverre nede. De som leverer den jobber med saken, men vi har ikke fått noe estimat for når hun våkner til liv igjen. Ok, bra å høre at det jobbes med det. Sendte en forespørsel til supporten der, men de svarer jo ikke. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei alle sammen. Som nevnt jobbes det med saken. Jeg vet ikke hvorfor tjenesten ikke fungerer, men leverandøren jobber i alle fall på spreng. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heisann Nå ser det ut som om tjenesten fungerer igjen, bortsett fra at jeg ikke mottar bekreftelse på at meldingen er sendt. Lenke til kommentar
mark Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) sms mamma har i lengre tid hvert offline, eller at det ikke har hvert mulig og sende tekst via msn. nå får jeg skrevet og sendt, men bare noen få meldinger blir mottatt... hva skjer? Endret 2. april 2009 av TSP Dette innlegget var egen tråd, men ble flettet inn i denne tråden - TSP Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei, Jeg har nå fått et svar på e-posten jeg sendte til vår leverandør av denne tjenesten, apparat.no. Det viser seg at norske mobiloperatører har gjort det vanskeligere å sende bulk-meldinger fra utenlandske operatører (SMS Mamma bruker en operatør i Kroatia). Det har ført til litt problemer i det siste, og ender dessverre med at leverandøren vil legge ned tjenesten. Det vil stenges for kjøp av nye credits, og det vil være mulig å bruke allerede kjøpte credits i en periode framover. Leverandøren vil vurdere en relansering med direkteavtaler mot norske mobiloperatører, men tjenesten vil bli dyrere i bruk og vi vet ikke ennå om det kan bli interessant å fortsette å tilby tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå