Merovin Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107106 Er det noen som har testet denne, eller vet om en review av den? Den virker ganske låvende til en fin pris, men det som forvirrer meg litt er "quad" i slutten av navnet.. Det står jo ganske klart forklart at det er Dual Core? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Den var sinnsykt dyr i forhold til hva du får. En mid-range laptop til nesten high-end pris. Som du sier, det er en dual core. Hva quad skal bety vet jeg ikke. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Den var sinnsykt dyr i forhold til hva du får. En mid-range laptop til nesten high-end pris. Som du sier, det er en dual core. Hva quad skal bety vet jeg ikke. Se på oppløsningen.. Toshiba Quad Core HD-prosessoren gjør det mulig å oppdatere filmer i standardoppløsning fra DVD eller andre kilder til HD (høyoppløsning). Det er innebygd dekoder for digitaltv Harman kardon høytalere. Endret 23. februar 2009 av ravii Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ahh, leste ikke det jeg. Regner med trådstarter trenger dette siden han ønsker denne =) Lenke til kommentar
wwestonecold87 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 har dreve å sett den pcen sjøl, og med dei spesifikasjonane, så er den veldig billig samenlikna med nøyaktig det sama på så og sei samtlige andre merke Men ser prisen er veldig variabel, og att ein ny versjon er på veg inn(femdeles høg pris), så tenkte eg skulle venta litt på den gjekk ned i pris Noken som har erfaring med noken av dei? Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 har dreve å sett den pcen sjøl, og med dei spesifikasjonane, så er den veldig billig samenlikna med nøyaktig det sama på så og sei samtlige andre merkeMen ser prisen er veldig variabel, og att ein ny versjon er på veg inn(femdeles høg pris), så tenkte eg skulle venta litt på den gjekk ned i pris Noken som har erfaring med noken av dei? Når kommer ny versjon? Lenke til kommentar
wwestonecold87 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 er alt komt einaste forskjella eg veit om er hardisken på 400x2 og prossesoren 2,66 GHz(gamle 320x2, 2,53 GHz) men prisen er enda høg på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå