NorvegianDad Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg ser at de skal fortsette å pøse ut denne katalogen som de snart må ha brukt en halv regnskog gjennom tidene for å produsere,enda veldig få trenger den etter at den har blitt tilgjengelig i digital form,men jeg lurer på om hvem som egentlig betaler regningen for alt dette? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er vel en del reklame i den? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Er den hel-finansiert av reklame da? Kan ikke nå frem til så mange den reklamen, det vil være ganske dårlig markedsføring spør du meg.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke vet jeg, var bare en tanke.. Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå blir telefonkatalogen en bestillingsvare Lenke til kommentar
neadii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Da blir den mest sannsynlig kun kjøpt av eldre mennesker som ikke har giddi å sette seg inn i den digitale verden med internett og telefontjenester. Hvem vil egentlig betale for en stor tjukk bok når de har nett fra før? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Det må da være et konkursforetak :!: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå blir telefonkatalogen en bestillingsvare De 2 katalogene Gule sider og lokale sider slipper du fremdeles ikke unna, kun 1 av 3 kataloger vil bli bestillingsvare. Det er akkurat som med posten, men kan enda ikke stoppe all uadressert reklame. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Da blir den mest sannsynlig kun kjøpt av eldre mennesker som ikke har giddi å sette seg inn i den digitale verden med internett og telefontjenester. Når det gjelder eldre mennesker er det vel neppe latskap det er snakk om, men heller evne til å forstå nye ting. Når man blir gammel er det begrenset hvor mye nytt man kan lære, begynner å kjenne det selv. Og det er jo heller ikke alle som har pc eller internett. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da blir den mest sannsynlig kun kjøpt av eldre mennesker som ikke har giddi å sette seg inn i den digitale verden med internett og telefontjenester. Når det gjelder eldre mennesker er det vel neppe latskap det er snakk om, men heller evne til å forstå nye ting. Når man blir gammel er det begrenset hvor mye nytt man kan lære, begynner å kjenne det selv. Og det er jo heller ikke alle som har pc eller internett. Bullshit. Bestefaren min har PC med Internett. Daniel Lenke til kommentar
neadii Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sa aldri alle heller. Jeg sa de som ikke har giddi å sette seg inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå