TLady Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei! Jeg lurer egentlig bare på hvilke fantasier "det norske folk" har Det kan være alt fra sex i sofaen til pisking. U name it- put it here! Jeg har selv en litt "uskyldig" fantasi og en litt mer røff fantasi. Den første er at jeg vil ha sex på ei strand, typisk i et varmt land, når det er mørkt. <3 Dette er noe jeg kunne tenke meg å gjør med typen, litt mer romantisk Den neste er trekant med ei jente og en gutt Da ville jeg foretrukket å være det "tredje hjulet på vogna", for å si det sånn. Kunne ikke tenke meg å hatt med typen liksom. Det skulle bare vært sex, ikke noe annet. Dette kommer jeg nok aldri til å gjøre, hehe Det er en fantasi som pirrer, men det er ikke helt meg Nå er det deres tur! Lenke til kommentar
Special P Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Har vi ikke allerede en slik tråd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=788225 Endret 23. februar 2009 av Absolut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg