Fatboy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Eg har oppgradert til intrepid ibex versjonen av ubuntu (8.10). Det førte til at den ikkje oppdagar skjermkortet mitt, og lar meg kun kjøre i lav oppløysing (800*600). Har googla ein del rundt dette, men har ikkje funne noko løysing på det. Det ser ut som om ATI Mobility Radeon 9700 ikkje er støtta i kjerna. Det fins mange opne trådar på diverse forum om dette, men ingen som har komt med noko løysing. Likevel så har eg ein følelse av at det skal vere mulig å løyse og at det er ute som veit korleis. Så spørs det berre om det er noken på dette forumet som har opplevd dette problemet. Eg har ein Aopen 1557 laptop med eit ATI Mobility Radeon 9700 (9600?) Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sjekk her: http://linuxd.wordpress.com/2009/02/11/ubu...00-rv300-chips/ Støtten er offisielt fjernet, men det ser ut som han har klart å få det til. Er vel slik med NVIDIA-driverene og, i alle fall med de nyeste i repos., at endel eldre kort ikke fungerer med de. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Der var løysinga ja Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå