tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Litt kveldstemning fra Tanum. 1/160s, f/7.1, 22mm, ISO 200 EOS 30D + EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 Tom Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Tja... Fikk litt lyst å slakte litt... Ikke ta det personlig Terrenget gjør at bildet ser skjevt ut. Synes ikke den veien funker mtp komp...? Eller kjedelig motiv, tåke, dugg på linsa, etc.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Jo, det virker litt på hell...men jeg synes du har fått en flott himmel, og tåkelandskapet kommer jo godt frem. RandiA Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Skjønner ikke slakten. Personlig syns jeg det var et fint stemningsbilde, og tåka minner meg mest om snøkov som jeg ser oftere her jeg bor:) Likte blåtonen og ser ikke skjevheten som ble påkekt. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Dette likte jeg Tomsi. Fordi om et bilde ikke er overlesset med detaljer betyr ikke dette at bildet mangler poi. Liker lyset og fargene du har fanget her. Ser forøvrig ingen skjevhet jeg heller. Strømmasta er iallefall dønn rett. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Likte dette bildet. Liker fargene og stemningen, lyset. Fikk følelsen av skarp kulde fryse nesebor. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jada,fint i Bærum,får litt kuldegys,og blåtonene reflekteres selvfølgelig i snøen.Greit nok. Selve kompen kunne vel ha inspirert til en panoramabeskjæring,siden det er så mye HORISONTALE linjer her. Selv om veien leder fint inn i bildet tror jeg kanskje det hadde gjort seg hvis det hadde vært tatt litt nærmere masta,det hadde gitt en litt større kontrast i bildet. Dette er ikke slakt;bare komentarer til et bilde som har potensiale. Edit: Skikkelig skriveleif! Endret 25. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
telealf Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Flotte monokrome toner, liker blåtonenen kontra mer kjedelige normale farger. Plassering av linjene i veien er fine. Det jeg skulle ønske var at stolpen t.h. ikke var med (forstyrrende), og at veien fortsatte lengre inn i bildet. Men desverre var det vel ikke mulig å flytte frostrøyken lenger til venstre ? Gir bra inntrykk av vinterkulde. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Flott stemning, Tom... Det så skikkelig kaldt ut. Jeg synes det blir litt "flatt" (mtp. farge) men på en annen måte så funker det ganske godt også, rolige lyse farger. Fint med det litt rosa i skyene. Blikket får også en liten vandring innover i bildet og man lurer på hva som befinner seg i tåka. "Veien" skulle kanskje være litt tydligere men da vil den muligens ødelegge den rolige stemningen. Jeg ville kanskje vurdert å croppe bort den masten til venstre. Utrolig hvor mye man kan klare å skrive om et enkelt bilde. Ellers digger jeg sånn tåke. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Joda! Et rolig, behagelig bilde med flotte, duse farger. Vil nok være deilig å se på når hetebølgene plager deg på sommeren. Tror bildet i seg selv vil kunne senke temperaturen med flere grader hos den som ser på det.. Endret 24. februar 2009 av Tor Arne Bjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå