Gå til innhold

BK: Tåken senker seg

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada,fint i Bærum,får litt kuldegys,og blåtonene reflekteres selvfølgelig i snøen.Greit nok.

Selve kompen kunne vel ha inspirert til en panoramabeskjæring,siden det er så mye HORISONTALE linjer her.

Selv om veien leder fint inn i bildet tror jeg kanskje det hadde gjort seg hvis det hadde vært tatt litt nærmere masta,det hadde gitt en litt større kontrast i bildet.

Dette er ikke slakt;bare komentarer til et bilde som har potensiale. :grin:

Edit: Skikkelig skriveleif!

Endret av Rodswinger
Lenke til kommentar

Flotte monokrome toner, liker blåtonenen kontra mer kjedelige normale farger. Plassering av linjene i veien er fine. Det jeg skulle ønske var at stolpen t.h. ikke var med (forstyrrende), og at veien fortsatte lengre inn i bildet. Men desverre var det vel ikke mulig å flytte frostrøyken lenger til venstre :dontgetit: ?

Gir bra inntrykk av vinterkulde.

Lenke til kommentar

Flott stemning, Tom... Det så skikkelig kaldt ut.

Jeg synes det blir litt "flatt" (mtp. farge) men på en annen måte så funker det ganske godt også, rolige lyse farger. Fint med det litt rosa i skyene. Blikket får også en liten vandring innover i bildet og man lurer på hva som befinner seg i tåka. "Veien" skulle kanskje være litt tydligere men da vil den muligens ødelegge den rolige stemningen.

Jeg ville kanskje vurdert å croppe bort den masten til venstre.

Utrolig hvor mye man kan klare å skrive om et enkelt bilde.

Ellers digger jeg sånn tåke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...